Spoedje: water in test gedruppeld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wondertje4, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

de test van vanmmorgen in negatief.

2. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Die van vorige maand daar zie ikzelf niets op...maar de laatste, van deze maand, die je hebt 'schoongemaakt' daar zie je een duidelijk streepje maar ik moet zeggen dat ik zelf niet een expert erin ben hoor....Ik had gewoon 2 keer een positieve test, binnen de tijd en zonder te druppelen met water, dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik zou over 2 dagen nog maar eens testen.

3. nono

nono Niet meer actief

Ik zie wel een streepje hoor :) Ik weet wat je bedoeld, ik zit hier ook met testen waarbij ik echt een streepje zie maar het niet op de foto krijg (grmbl) ik denk dat we toch echt even geduld moeten hebben, over een paar dagen zou het duidelijker zijn! Hoop het voor je! Nogmaals, ik zie het streepje echt wel. :)

4. Wondertje4

Dat weet ik want deze was na 15 minuten. Echter de test die ik de avond ervoor deed, zelfde test, gaf binnen de 5 minuten zo'n lijntje. Deze heb ik weg gegooid omdat ik dacht gisterochtend wel een knaltest te krijgen.

Dus of het nu indrooglijn is betwijfel ik gezien de allereerste test (niet op de foto dus) binnen de afleestijd zo'n lijn gaf.

5. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    HAHAHA...als jij een vluchtje voor me boekt kom ik zo ff naar Nederland om je testje te bekijken hoor! hihi

Maar ehh..kzat nog eens te kijken...tis toch echt wel een streepje hoor. En eerst al met de plus test en nu met de kv 2 voor 5....kheb hele goede hoop voor je hoor!

6. Wondertje4

Die van vorige maand was ik ook niet in verwachting, maar ook die heb ik schoongemaakt met water om te kijken of daar dan ook een streepje verschijnt... niet dus;):D

7. Wondertje4

Met alle liefde, als je beloofd dat er ECHT een wonder in mijn buik zit:D

Zie jij ook een schaduwstreepje op de test voordat ik het water erin deed? Ik zie hem zelf neit op de foto maar zag hem vanmorgen daarintegen wel echt!:)

8. Wondertje4

Haha nou inderdaad. Mijn bijziendheid is dus verdwenen in deze:D

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik zou over 2 dagen gewoon nog eens teste

10. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Hihi...nou helaas beschik ik nog niet over echoscopische ogen...dus kkan je niets beloven!

Op de foto voordat je em schoonmaakte zie ik niets, maar het is toch onmogelijk dat er een streepje komt van water! Dat zou wat zijn, dan is je kraan zwanger..(FLAUW!!)

Enige oplossing: nogmaals testen!

11. Wondertje4

:D:D:D
    Dan zal dat het wel zijn:D:D:D

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    aan de laatste test van kv te zien zeg ik zwanger;)
    heb bij beide jongens precies zo'n test gehad voor mn nod:D:D de volgende ochtend (lees; midden in de nacht want ik kon niet wachten:p) al een veel duidelijkere test!
    ben benieuwd naar je test morgen!!

13. nono

nono Niet meer actief

Dan wou ik dat ik kraanwater had als urine, hahaha!

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
  15. Wondertje4

Maar dat is wel NA het druppelen met water. Mijn nod is morgen. En als ik uitga van de langste cyclus is dat maandag...

16. mrsming

mrsming Niet meer actief

Die eerste van kruidvat met kruisje had ik ook, ik testte hetzelfde toen ik niet eens zwanger bleek te zijn.. haha.. dus gooi die maar weg en beschouw als negatief! Die tweede van 2 voor 5 e.. daar zie ik wel een streepje!!! En die is net zo dik.. dus goede hoop!! ik zou idd ook zeggen, doe die nog eens met ochtendurine.. over 2 dagen.. dan zou je duidelijk moeten zijn.. maar ik heb goede hoop!! :D

17. Wondertje4

En was dat op nod?

18. lilfay

lilfay Lid

29 nov 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die +testem van kruidvat, negatief! (krijgen altijd een penstreepje! De streep moet bij die testen even breed zijn)
    Die 2v5, heb er een hoop van versleten.. ook met water wel eens gedaan.. en nog nooit zo een lijntje erop gehad!
    Dus ook ik denk dat het wel eens wat zou kunnen zijn!

Succes!

19. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik testte met 2x 5 van Kruidvat in de middag veel duidelijker dan met ochtendurine....heb je nog een testje liggen? Doen! Ik zie ook een streepje!! Leuk, spannend!

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    een zwangerschapstest reageert niet op water (tenminste, de teststreep zal er niet door verschijnen)
    hij zal misschien witter worden maar er zit toch echt hcg in je urine om zo'n streepje te zetten;)
    hij is ook even breed:)

Deel Deze Pagina