Hier precies hetzelfde Nu nummer 2 ook van Friso/Hero. En ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt, je hebt je kindje zolang mogelijk bv gegeven, respect! Ik hoop voor jullie beide dat de voedingen prettiger gaan verlopen. Logisch dat je het beste wilt, maar het moet wel voor beide te doen blijven. Edit: eens met bovenstaande. (maar jij verwoord het wat beter haha)
Zoals al eerder tijdens een ander topic gezegd,je betrekt dit op jezelf. Ts geeft aan dat ze eigenlijk wat langer had willen doorgaan. Maar op deze manier trekt ze het niet. Heel begrijpelijk ook! In haar geval zal er wellicht met wat tips & tricks heel veel verbetering kunnen zijn.Dat is meestal het geval.Maar mama's zijn soms gewoon niet op de hoogte van de hulp die er is. Dus moddert men wat aan in de hoop dat het beter zal gaan,en dat gebeurd dus meestal niet. Als er dan ook niemand in de omgeving is die zegt:tuurlijk, op deze manier hoeft het niet te gaan, het kan echt beter, tja, dat weet je ook niet beter. Kind ziek? Naar de HA.Vragen over groei/ontwikkeling? Daar is het CB.Problemen met de borstvoeding? Dan bel je een.LK. Het gaat hier niet over "niemand weet er raad mee,zelfs de lk niet". Dat was bij JOU zo. JIJ hebt een drama gehad,heel naar uiteraard. Maar deze uitspraak is natuurlijk generaliserend en op de meeste vrouwen niet van toepassing. In de meeste gevallen zijn opstartproblemen heel goed op te lossen.
Sorry meiden dat ik tijdje niets heb laten weten, ben immers deze topic gestart. Wist niet dat het zo druk kon zijn met een kleintje in huis. Mijn zoontje Jackson is vandaag precies 3 weken oud. Inmiddels ben ik begonnen met flesvoeding en dit gaat heel goed. Jack drinkt deze kunstvoeding goed en groeit heel goed. Vorige week 4120 gram en deze week 4400. Ben trots op hem @ Sandana, een ontspannen en gezonde moeder is in mijn ogen ook heel wat waard. Ik merk nu dat ik niet meer zo gestrest ben vanwege het voeden en nu zo intens van mijn kleine geniet dus dit is 100% de juiste keuze geweest ... @ Zoe123, ik vind het lief dat je me probeert te helpen wat bv betreft maar mijn keuze is al gemaakt en daar heb ik geen spijt van. Ik heb dit trouwens in overleg met de Lactatiedeskundige van het ziekenhuis waar ik bevallen ben besproken. Ze heeft aangeboden om thuis te komen en me te helpen, maar ik heb haar ook verteld dat ik over 7 weken alweer helemaal over wil gaan op flesvoeding omdat ik op mijn werk niet wil kolven. We hebben toen een plan gemaakt dat ik door het afbouwen met bv toch nog de komende paar weken gedeeltelijk bv en flesvoeding ga geven ... @ alle andere meiden bedankt voor jullie reacties !!!
Fijn dat het nu goed gaat! Je geeft ook nog bv begrijp ik? Gewoon lekker doorgaan, een combinatie is ook mogelijk. Je productie zal het waarschijnlijk niet trekken maar als je het gewoon rustig aan doet en je zoontje nog af en toe aan de borst kan is dat toch prima?
Ik begrijp uberhaupt niet zo goed waarom er in sommige reacties gezegd is: je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! Nee, natuurlijk hoeft dat niet! Je komt ook helemaal niet over alsof dat zo is , of inderdaad alsof je spijt hebt. Zeker als jij ook al met een LK hebt overlegd, maar toch hebt besloten haar hulp niet in te roepen, dan heb je blijkbaar een weloverwogen besluit genomen. Prima toch? Goed dat je een plan hebt gemaakt samen, dan bouw je waarschijnlijk op een verantwoorde manier af. Lekker van je kleintje genieten