ooo jammer voor 45 euro zou het perfect zijn geweest voor mijn zoontje, veel meer kan ik niet missen voor zijn verjaardag in december, dus mocht iemand toch de link willen delen (per pb) graaaaag hij is nl dol op duplo en treinen.
Ohhh nu ben ik ook nieuwsgierig! Ik heb nog een leuk cadeautje nodig voor zijn verjaardag volgende maand.
Dat kan je echt niet maken. Mijn mening is dat je dan niet in je post had moeten zetten dat het nu zo spotgoedkoop was , maar gewoon alleen had moeten vragen welke de nieuwste was. Je kan je vooraf bedenken dat andere mensen dan ook graag bijna 60 euro op een treinset willen besparen met de feestdagen in zicht. Vervolgens ga je ook nog zeggen wat je hebt betaald, en dat je dat verder voor jezelf gaat houden. Dit is een beetje jammer namelijk.
Daarnaast als dit een fout is krijg je hem niet voor dat geld... Dat is allemaal veilig gesteld in de algemene voorwaarden..
nou ik vind het ook een beetje ego. we moeten wel helpen maar mogen niet meegenieten. had dan gewoon niet gezegd dat je hem voor 45 euro hebt gevonden. blijkt maar weer dat we gewoon worden gebruikt met zn allen. stank voor dank dus.
Ik heb net zo,n 20 shops bekeken, bekende en onbekende. Maar ik kan hem nie vinden. Dus die va 67 euro is het goedkoopste wat er te vinden is. Nu toch maar even overwegen om toch maar de kleine set aan te schaffen voor 40 euro
He jammer, ik begon met lezen en dacht ook gelijk aan de verjaardag van mijn zoontje. Maar goed, is weinig aan als je niet weet waar; -)
ik kom TS in veel topics tegen, maar ik ga nu na dit topic toch heel anders over TS denken, kan der niets aan doen, maar vind het ook enorm echosentries (of hoe schrijf je dat) nou goed, ik wens je succes ermee TS>
Idd beetje jammer.... Maar goed, TS zal wel niet genoeg geld hebben om dit koopje mis te kunnen lopen, als wij het ook allemaal gaan bestellen