Nou jammer hoor dat je het niet wilt delen. Had hem graag besteld...heb 50 euro van ons ma gehad voor sinterklaas voor Tim en dat had dus mooi gekund.
De 10507 heb je voor 41,24 bol.com | LEGO Duplo Mijn Eerst Treinset - 10507 | Speelgoed Voor de rest kom ik ook geen 10508 tegen voor iets wat in de richting komt van 45 euro. Misschien was het op Marktplaats en heeft TS nu een incomplete doos
ik weet dat hij voor 75 euro bij; www.brickshop.nl te verkrijgen is, nu het 25% korting is op alle lego duplo! voor wie interesse heeft!
Ik weet dat je heel blij bent dat je een koopje hebt gevonden! Als je gewoon besteld had, had je het daarna toch door kunnen zeggen?! Jij bent in ieder geval dan verzekerd van de Duplo. Maar eigenlijk vind ik je wel heel kinderachtig overkomen! Ikke ikke ikke en de rest kan, vul het zelf maar in! Toch hoop ik dat je het toch zo goedkoop kunt kopen, en niet dat de site een fout heeft gemaakt!
Na al het zoeken ben ik wel erg benieuwd welke site het nou is, heb zo ongeveer 40 sites bekeken maar nergens te vinden.
Kwam wel een site tegen over mensen die worden opgelicht bij het kopen van Duplo. Karma..............