Ik wilde deze helemaal niet kopen maar ik vind je ook heel erg egoistisch ts. Waarom zeg je het dan. Komt echt over lekker puh ik heb hem goedkoop en ga het niet met jullie delen :/ . Maar ts heeft wel meerdere 'kijk eens wat ik heb topic's'
Grmbl ipv bestellingen inpakken wat ik net wilde doen ben ik nu op zoek naar een duplo trein:x. Niet voor mezelf, maar voor degene die ik het ook gun. Ts sorry dit kan je niet maken
Nee hoor, ts heeft vaker duidelijk laten overkomen in bepaalde topics dat ze 'genoeg' geld heeft (voor zover ik dat geloof maar goed en nu al helemaal niet meer) Het is inderdaad erg flauw maar had van haar niks anders verwacht
Wat me opvalt dat ze andere er op wijst dat ze een opschep topic openen en zelf is ze 1 van de grootste.
Lieve dames, Ik snap de frustratie, maar ik denk dat jullie ook begrijpen dat ik dit topic ga sluiten. Als ts toch nog kwijt wil, bij welke site ze de trein besteld heeft, kan ze een nieuw topic openen. Groetjes prinses
Volgens mij is het een grap en lacht ze zich rot dat we allemaal internet af lopen te zoeken naar die trein van 45 euro inclu verzendkosten.... Nou ja ik zoek ook nog even door