Hey dames, vandaag heb ik mijn make up tasje eens opgeschoond en toch na lang twijfelen eens wat oude make up weggegooid. Ik had er oogschaduws en lipglosses bij zitten van wel 10 jaar oud ... vond het gewoon zonde om weg te gooien. Ik doe dus echt wel een paar jaar met bijv. een oogschaduw of lipgloss. Mascara gaat wel snel op. Ben benieuwd hoe jullie hier mee om gaan?
op de achterkant staat altijd een potje met dekseltje afgebeeld met daarin bijv 6M/12M/24M enz marcara na 3 maanden weggooien ivm kans op oogontstekingen. Vloeibare foundation gooi ik na 6 maanden weg, maar dat gebruik ik eigelijk nooit.. Poeder kan soms wel 2 jaar meegaan.. Lipgloss/lippenstift doe ik ook geen jaren mee, vind ik ook onhygienisch en na een zeer lange tijd gaat een lipgloss ook meuren en word ie echt rot Maar vooral geld; gebruik je gezonde verstand en je neus als iets niet fris meer ruikt direct de container in
Ik denk al jaren bij mezelf: ik moet m'n make up NIET te lang bewaren. Maar ja, wat is te lang? Ik kom ook wel eens lipglossen tegen van jaren oud. Spullen als foundation en blusher gaan er bij mij vrij snel doorheen. Eyeliner ook. Maar mascara gaat soms jaren mee.
dat is nou net het enige product wat je snel weg moet gooien anders kun je echt ontstoken ogen krijgen, rode ogen, gevoelige ogen etc
ik heb alleen in huis wat ik nodig heb/gebruik. dit is: mascara. ongeveer 1x per 4 maand een nieuwe maar dan is hij ook een eind op 3 kleuren eyliner: gebruik ik allemaal ongeveer even vaak b&b foundation: elke dag dus op is nieuw heb 1 lippenstift in de auto voor als ik ergens snel naar toe moet en denk mwah kan wel effe wat kleur gebruiken extra. meer make up heb ik niet. gebruik het toch niet alleen wat ik elke dag gebruik
Gerust jaren. Al vind ik sommige lippenstift gaan meuren en mik ik dan weg, maar oogschaduw enzo, blijft wel goed hoor. Mascara is bij mij na een maand of vier sowieso op, dus dat gebruik ik niet zo lang.
Ik gebruik mijn make up net zo lang tot het op is. Ik heb een wenkbrauwpotlood van hema, die ik nu al zeker 3 jaar bijna dagelijks gebruik. Ik trek me verder niets aan van de houdbaarheid eerlijk gezegd... Als het nog afgeeft vind ik het prima.
Ja inderdaad, lipgloss gaat echt smerig worden! Vanaf nu ga ik ook echt vaker dingen weggooien als het te oud wordt!
I know, I know... Maar ik gebruik mascara echt 1 keer in de paar maanden en vind het zo zonde om voor iedere enkele keer een nieuwe te kopen
Masacara doe ik 12 weken mee, toevallig laatst bij gehouden omdat ik geen idee had. Foundation ook 3 maanden en dan gooi ik hem weg, anders krijg ik pukkels. Blusher doe ik wel een jaar mee. Oogpotlood tot hij op is.
mascara gaat gewoon op en er komt een nieuwe. Oogschaduw heb ik veel kleurtjes van, maar dat gebruik ik jaren. Alleen de witte gaat snel op. Verder gebruik ik niets. Ook geen spul voor op mn lippen want daar ben ik allergisch voor.
Ik gooi ook nooit wat weg, haha . zag laatst ook nog een vieze lipgloss van jaren oud maar moet hem echt weg gooien. Nou Mascara ben ik wel een keer door heen hoor. en oogschaduw tja gaat dat kapot? eyeliner ligt eraan, soms heb ik periodes dan doe ik het niet zo heeel veel op, dan weer wel. En lippenstift, ja ben er dol op!!! maar heb er niet zo heeeeel veel, ik gebruik ze gewoon totdat ze op zijn, of ze moeten echt rotten ofzo dan moeten ze wel weg.
Ik gooi zelden makeup weg, mascara gaat gewoon op, foundation en lippenstift ook. Maar eens in de paar jaar heb ik een strontje op het oog (oogontsteking dus) en dan gooi ik alle oogmakeup weg en koop ik nieuw