hoi, ik geef borstvoeding en af en toe gekolfde melk in een flesje (eentje gratis uit zon doos). nu gaat mijn dochter binnenkort naar KDV. Er zijn zoveel soorten flesjes, waar moet ik op letten, en welke zouden jullie adviseren?
Eekhoorn ik kan je echt de Dr Brown's aanraden. Helpen heel erg goed tegen krampjes. Bij prenatal hebben ze 2 verschillende soorten de smalle fles en de bredere ( a la avent) fles.
je kan toch hetzelfde flesje gebruiken als dat je nu af en toe gebruikt ? Mijn kindjes wilden geen andere fles dan die van Avent. en misschien doe ik nu wel een heel domme opmerking maar maar goed . Mijn neefje kreeg vanaf dag 1 voeding uit flesjes van t kruidvat dus gewoon recht toe recht aan en had ook nergens last van dus volgens mij is het vooral het merk ofzo wat n fles speciaal maakt
Je hebt inderdaad zoveel soorten. Hier ook Avent omdat ik die bij de eerste al gebruikte en goed beviel dus die maar weer gekocht bij de tweede.
Zijn begonnen met Avent, daar dronk onze dochter super gulzig uit en knoeide veel. Nu hebben we Difrax. Dat werkt prima!
Ik zou dezelfde gebruiken als dat je nu doet, als dat goed werkt..! Kun je zo wat van bijhalen als je dat prettiger vind. Of in een grotere maat! Het is voor elk kind andere wat werkt!
Ik zweer bij Tommee Tippee. Is een speen die het meeste lijkt op de borst. Hier nooit flesweiger problemen gehad en ook geen krampjes (heeft ook een anti-koliek ventiel). Te koop bij kruidvat (en babydump) voor 6 euro (grote fles).
HIer ook Tommee Tippee nadat Dr Brown, Difrax en Avent geen succes bleken. Inmiddels drinkt hij uit alles. Ik zou bij dezelfde fles blijven die je nu gebruikt als die bevalt.
Ik heb nu geloof ik al 3 verschillende soorten flessen in huis.... van 3 merken.... ik zie wel wat het beste werkt. Zoals iemand hier al zei, het is maar net wat voor jou en je kindje werkt denk ik
difrax was drama bij ons, vind het ook geen fijne fles.. die lekte iedere keer bij ons. tommee tippee is een aanrader, vooral als je ook bv geef dan is de overgang ook makkelijk..
Omdat je borstvoeding geeft zou ik tommee tippee kopen.. Deze speen lijkt veel op de tepel van de borst.. Ideaal! Anders zou ik voor de difrax s vorm gaan als je overgaat naar volledige fles voeding..