spoedje zit iets in men voet auw auw

Discussion in 'De lounge' started by peekaboo, Mar 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    zou gewoon lekker naar een arts gaan want het kan vanalles zijn.
    Van hielspoor tot een stkje glas.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou dames , met een zaklamp en een pincet nog maar gezien en is een stuk glas uit gekomen om u tegen te zeggen ! heel fijn maar lang en zat blijkbaar redelijk diep ! snap niet dat het nu pas pijn begon te doen ! heb het gevoel dat er nog iets is maar denk dat dat van het wondje is ga straks naar de huisarts en die gaat eens goed kijken of hij nog iets kan vinden

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Fijn dat dat stuk glas er maar vast uit is! Hopelijk zit er verder niks in en kan het nu gaan genezen.

4. peekaboo

ja hoop ik ook ! heb derstraks al met de huisarts gebeld en hij wil het toch nakijken om zeker te zijn want een ontseking van zo een stukje glas is ook niet aangenaam zeker niet op je voet ,

5. peekaboo

ben bij de huisarts geweest zaten nog 3 stukjes glas in , en nog 2 splintertjes de splintertjes krijgt hij der ook zo niet uit dus moet nu 2 maal per dag een voetbad nemen met een product (geen idee receptjje gegeven voor apotheek ,) en dan een zalf opsmeren met een verband in de hoop dat het er zo uitgaat anders gaat hij het eruit moeten snijden maar dat deed hij liever niet wegens de verdoving . ik heb ook kloven net onder men tenen waarvan 1 ontstoken is , ook daar zalf opsmeren en zo weinig mogelijk men voet gebruiken , moet maandag avond of dinsdag ochtend weer om te kijken hoe het is . hij heeft een soort van dikker huislaagje (vergelijkbaar met eelt) weggeschraapt zodat de splinters eruit kunnen komen . hij snapt zelf ook niet hoe ik dit in godsnaam niet eerder heb gevoelt ! tja loop altijd met pijnlijke voeten rond

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Nou maar goed dus dat je het nog even hebt laten nakijken! Hopelijk komen die splinters er zelf uit. Mijn vriend heeft eens verdoving gehad in zijn voet om er een stukje glas uit te halen en toen zei de arts al dat dat een van de pijnlijkste plekken is om een verdoving te krijgen.

7. peekaboo

ja het gaat hem niet alleen om de pijn maar men dokter geeft liever geen verdovingen wegens de zwangerschap maar als het niet anders kan , kan het niet anders natuurlijk , de stukjes di ehij heeft uitgehaald waren zonder verdoving en heb het wel behoorlijk gevoeld , maar de splinters zitten redelijk diep en zijn klein hij kan ze niet echt vastpakken , hij heeft het geprobeerd hoor maar hij vond het beter om te stoppen want dat deed pas een zeer ! de zalf is ook iets wat hij heeft laten maken , en zorgt ervoor dat het eruit zou moeten trekken en niet zo diep meer zit , het is bruin en stinkt dat weet ik haha en ja proberen niet op de voet te staan . krijg ook zoeizo 15 beurten voorgeschreven voor mediche pedicure , heb dat vroeger ook gehad want heb psoriasis onder men nagels enzo en dan de kloven erbij , hij vond het zeker wel nodig moet nu wachten tot het glas der volledig uit is en dan zo snel mogelijk naar de pedicure.

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Gelukkig weet je wat het is.
    Ik dacht ook gelijk aan hielspoor heb dat nu ook. Dan kan je kiezen voor een pijnlijke spuit, of voor shockwave therapie ik heb voor de therapie gekozen maar men wat een pijn. Ze slaan dan die hielspoor kapot zodat het genezing proces versneld maar moet zeggen dat ik geen verbetering merk hoor. Auwww

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Is niet stom, heb je wel eens een hondehaar in je panty gehad, is AUW wil je niet voelen:$

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Heb je diabetes dat je het niet goed voelt ?
    Hopenlijk ben je er snel vanaf

11. peekaboo

nee hoor gewoon heel kapote slechte voeten , en heeel erg ruw enzo en heb al zodanig slechte dingen aan men voeten gehad dat ik dus niet veel voel enkel op sommige plekken en ik heb ook vrijwel dagelijks enorm veel pijn aan men voeten dat ik het normaal begin te vinden en dus ook niet zo snel denk dat er iets anders aan de hand is tot gisteren dat stukje glas was waarschijnlijk met het voetbad enzo wat losser komen zitten en ja dat voel je dan wel

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Wilde ik net opperen. Want ook ik en Wendy hebben dit al eens gehad. Gewoon een stom haartje dat als een splinter je huid in is gegaan en dat zit lekker aan de oppervlaktje je zenuwuiteinden te bewerken dus doet MEGA pijn.

13. peekaboo

desplinters zijn eruit !!
    joepi !! heb nu een voorschrift voor 10 beurten medische pedicure om de rest van men voeten op te lossen , kan wel al terug normaal stappen buiten dat de kloven niet willen genezen en dat wat scheurige pijn veroorzaakt maar ach ja ben al lang blij dat er geen glas meer in zit en dat ze niet hebben moeten snijden !!

Share This Page