Hoi allemaal, Mijn broer woont met zijn gezinnetje in Polen en nu staat er in de planning dat ze rond de kerst naar Nederland komen. Hartstikke leuk natuurlijk want heb hem al 3 jaar niet gezien! Hij heeft mijn kindje nog nooit gezien en ik die van hem niet. Dus word best bijzonder ( ALS ie komt, hij heeft wel vaker gezegd dat ze zouden komen en dan uiteindelijk kwamen ze toch niet ) Maar goed. Nu willen ze dus eigenlijk het liefst in een vakantie huisje verblijven. maar is dat wel te doen midden in de winter? Neem aan dat vakantieparken dan gesloten zijn? Waar kan je dan wel een vakantiewoning vinden? Weet iemand een goede en betrouwbare site met woningen? alvast bedankt!
ik weet dat landal gewoon open is in de winter. en de huisjes hebben verwarming en alles. zou gewoon even rondkijken. als er huisjes zijn zijn ze meestal open.
Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl Zijn zat parken het hele jaar open, hoor! Heb met mijn lief ook eens in februari heel romantisch in een huisje in het bos gezeten; was geweldig! *goed idee! Gaan we ook weer eens voor kijken*
Ja hoor, genoeg open en vaak voor lage prijzen, omdat ze die huisjes anders niet gevuld krijgen. Wij hebben ook een lang weekend in de winter in een Landalhuisje voor 6 personen voor 99 Euro gezeten. Die aanbiedingen staan er tegen die tijd volop op. Ik zou het hem wel zelf laten regelen, voor het geval hij weer niet op komt dagen en jou met eventuele kosten laat zitten.
oh, ik lees de openingspost nog eens, en zie nu dat het om de Kerst-periode gaat. Dat zal qua kosten misschien niet de meest gunstige tijd zijn, hoor, hou daar wel rekening mee... Er zijn tegenwoordig veel families die dan met z'n allen in een vakantiepark gaan zitten (hoewel dat nu met de crisis misschien ook wel meevalt). Ik zou even goed informeren & rondkijken, maar lijkt me dat er best het 1 en ander te vinden moet zijn. Succes.
tussen kerst en oud en nieuw zit heel vaak een korte midweek, ma-do of di-vrij...die zijn ook goedkoop!
Hé bedankt voor het reageren allemaal! Dus ze zijn toch open. Hihihi dacht dat dat soort parken allemaal dicht zouden zijn in de winter. dus dat is een meevaller @Jo79 : was ik ook van plan om mijn broer alles te laten regelen. Ookal zou ie het zeker wel vragen tegen die tijd of IK het wil regelen. Maar ik ken mijn broer langer dan vandaag en dan zit ik uiteindelijk met de gebakken peren Ik vertel ook nog niks tegen ons moeder. Vorig jaar zei hij ook dat ie met kerst deze kant in zou komen en ik dus vertellen aan ons ma. En zij natuurlijk door het dolle heen. En uiteindelijk kwam ie toch maar niet. En toen kreeg IK de schuld van ons ma omdat IK had gezegd dat ie zou komen en hij kwam niet zucht, familie
CP, Landal, etc. zijn geopend het hele jaar door. Ik heb vorige week van Landal (waren daar een weekje) een kortingfolder gekregen voor de feestdagen. De speciale site is: Landal GreenParks | 62 bungalowparken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië.
Via Marktplaats kun je ook van particulieren huren - zij hebben vaak een huisje op een camping en verhuren het hele jaar door. Ik kan je aan adresjes helpen (maar dat hangt af van de lokatie die je broer zoekt?) Prijzen zijn vaak heel netjes en de huisjes ook. Wij hebben goede ervaringen, hoor!