heey onze hond heeft vanmiddag op de bank gekotst, een beige stoffen bank,maar nu komt er een kring in, ik heb hem gewoon schoongemaakt met water nu is mijn vraag?????????? HOE KRIJG IK DIE KRING ERUIT??????? alvast heel erg bedankt! liefs rissie.
ik denk dat je hem eer even wat vochtig moet afnemen en echt droog moet deppen desnoods fohnen!! volgens mij is dat gewoon het lelijk opdrogen van de natte plek dus ik zou hem nogmaals even vochtig afnemen en de fohn erbij pakken verder heb ik geen idee maar ga niet met teveel rotzooi aan de gang! heb het zo eens bij mn ma gedaan maarja beige is wel even een andee kleur als donker blauw
met een waterstofzuiger, waar ze ook trappen en vloerbekleding mee doen, deze kun je huren. Maar zou idd eerst de tips proberen van de dames hierboven en als laaste optie deze van mij. die helpt echt want heb ook een stoffe bank en me hond had op de bank gespugd en op me karpet.
Die vlekkenreiniger heeft bij ons goed geholpen, al hebben wij een bruine bank. Onze hond mag niet op de bank, maar toen mijn man even de kamer uit ging heeft de hond nb op de bank geplast!! Ook een lelijke kring die er nu wel uit is.