Spoedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessey, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Ik heb een vraagje want ik ben eigenlijk een beetje radeloos aan het worden. Op 28 mei 2007 ben ik bevallen van mijn tweeling. Alleen nu blijft mijn meisje huilen/krijsen/gillen en weet niet meer wat ik eraan moet doen. Lijkt wel alsof de voeding die ze krijgt niet goed is. Ik gaf in het begin Nutrilon hypo allergeen omdat ik afkolfde en de borstmelk erbij deed. Afgelopen maandag mocht ik van de kinderarts overstappen op Nutrilon Forte omdat ik toch geen borstvoeding meer geef. Aan de hand van het pak mag ze 90ml. dat geef ik haar ook. Inmiddels is ze 2710 gram. Ik weet niet meer wat ik moet doen maar na haar flessen valt ze niet meer in slaap en blijft gillen. a;s ik haar vasthou is het goed, en geef haar dan toch maar een flesje, maar das ook niet goed. Cinababy heb ik ook gehaald ivm krampjes. Wie weet raad. kan ik meer voeding geven? (ivm haar gewicht) Ze komt nu om de 2uur en das toch niet goed.

Wie weet raad?

xx jessey

2. Female

Female Niet meer actief

ik weet echt niks van flesvoeding, maar klinkt erg alsof ze nog honger heeft. ik zou haar gewoon eens een beetje meer geven en kijken of dat helpt. succes!

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Speentje? Of vraagt ze echt om eten? Misschien wil ze gewoon bij mama liggen...is het "zo'n dag"....

4. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Het is al een paar dagen bal (om het zo maar te zeggen) en haar broertje heeft netgens last van

Hoeveel zou ik haar dan geven?
    Opvoeren met 10 cc of al meer
    Wie weet raad?

Heeft iemand weleens gehoord van kindermeel

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou eerst met 10cc opvoeren (dat was de tip die wij van het CB kregen) Iets meer voeding kan echt geen kwaad. Hopelijk helpt het... Niks is zo frustrerend als een huilende baby... :(

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Vraag eens aan je arts of je er rijstebloem door mag doen. Is eigenlijk vanaf 4 maanden, maar misschien dat het op doktersvoorschrift eerder mag?

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    het 'gevaar' van rijstebloem is dat het stoppend werkt.
    Ik zou eerst eens een keer een flesje geven met 10 cc meer (bij Kylian liep het ook wat vlugger op en zijn we 'pas' met rijstebloem begonnen toen hij flessen van 210 dronk)
    Gewoon kijken wat ze daar van maakt, als ze vol zit stopt ze echt wel met drinken (tenminste dat is onze ervaring met Kylian).

Groetjes Anita

8. Minime

Minime Actief lid

29 jul 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Ik zou ook inderdaad iets meer gaan geven, met kleine stappen tegelijk...

Ik heb ook gehoord dat als ze kort aan de fles xijn (mijn dochter klokte ipv dat ze dronk) hebben ze eigenlijk nog behoefte aan zuigen. Wie weet helpt t ook om tijdelijk een speen te geven zodat ze nog even lekker kan zuigen

;)

Deel Deze Pagina