Ik merk in mijn omgeving, en bij ons is het ook het geval, dat papa's vaak de naam verzinnen. (Met uiteindelijke goedkeuring van moeder natuurlijk). Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het bij jullie is gegaan. Had papa inspraak of was mama de baas
Ik kwam met de namen en manlief had vetorecht. Ik had een lijstje en als hij nee zei ging die naam er meteen vanaf. Zo hielden we er twee over. Bij de jongensnaam zei hij trouwens meteen ja.
wij hebben samen de veronica gids afgestruind bij de films hahaha we hebben alle namen van acteurs die er in speelde opgenoemd en en bij beide kinderen waren we het allebei gelijk eens toen we de namen noemde dus we hebben het samen gedaan
Toevallig kwam mijn man met een jongensnaam toen we begonnen met proberen zwanger te worden, die naam vond ik direct erg mooi en je hoort hem zelden. Ik had een meisjesnaam in gedachten die mijn man ook super mooi vond. We zijn zwanger van een jongetje dus eigenlijk heeft mijn man de naam verzonnen
Beetje samen eigenlijk. Ik wou ivar en mijn man vind dat niet zo... Hij vond Ivan net iets mooier dus dat is het toen geworden 😃
Ik kwam er mee papa was gelijk verkocht.... We hadden eerst wel een andere naam maar ik had geen wauw factor. Bij de uiteindelijke gekozen naam hadden we dit beide
Mijn man had 1 naam die we beiden mooi vonden voor een jonge en ik had de meisjes naam verzonnen. En het is een jongetje geworden,we hebben tijdens de zwangerschap nog wel naar andere namen gekeken maar dit werd hem!