Last minute, maar gisteren hebben we besloten om toch een weekje met onze tent naar de Ardennen (of Luxemburg) te gaan. We reizen al ons hele leven op de bonnefooi en dat willen we nu ook weer. Wie weet er nog leuke campings in de Ardennen/Luxemburg. Onze eisen: Liefst aan riviertje Niet duurder dan 30 Geen massale, toeristische camping Animatie liever niet Zwembad mag, hoeft niet als het aan riviertje ligt We hebben een tent v 7 m lang, dus de plek moet niet te klein zijn.
mijn ouders zitten nu in Clervaux voor de 3e keer. Ze hebben onze dochter ook al eens meegenomen daarnaartoe voor 2 nachtjes, die vond het ook héérlijk daar. Voor mezelf houd ik van animatie maar anders had het me ook erg leuk geleken daar. Camping in de Ardennen: ontspannen in de groene natuur eigenaren zijn trouwens nederlanders - altijd handig vind ikzelf
Heb het op mijn lijstje gezet. Klinkt leuk! Ons Frans is niet zo goed dat we alles in het Frans kunnen regelen, dus NL eigenaar is inderdaad fijn.
petite suise is ook erg leuk, daar als kind veel geweest en we zijn ook wel eens op een camping in spa geweest, die was ook leuk!
Thanx, ik heb uiteindelijk via een collega een camping aan de Ourthe gevonden die ook nog eens spotgoedkoop is . Nu man nog overtuigen om langer te gaan