Ik ben gisteren na dagen thuis aanmodderen opgenomen in het ziekenhuis. Vrijdag nog controle gehad en alles was ok, wel wat afbuiging qua groei (P36 nu) terwijl ik zwangerschapsdiabetes heb en er een forse baby werd gemeten (S. was een P99 baby). Van vrijdag op zaterdagnacht hoge koorts en dus enorme hoofdpijn. Ik blijf maar braken en bandgevoel rondom mijn bovenbuik. Gisteren dus opgenomen en ze weten niet zo goed wat er nou precies aan de hand is. Ik heb eiwitten in mijn urine maar ook zijn mijn ontstekingswaarden 155 waar <5 normaal is. Er is nu preventief met antibiotica gestart via infuus in de hoop dat de koorts zakt. Iemand dit meegemaakt en zo ja, wat had je precies?
Niet meegemaakt maar wilde niet wegklikken. Sterkte! Hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat het allemaal meevalt. Babytje moet nog eventjes goed doorgroeien bij mama!
Ahnee meen je niet, nee niet meegemaakt prikken ze ook op cmv of andere infectie ziektes? Heb je corona? Knuff ❤️ Moest gelijk aan je voorgevoel topic denken
Zou het een blaasontsteking kunnen zijn die doorgeschoten is naar een nierbekontsteking? veel beterschap!
Heel veel beterschap! En sterkte! Fijn dat je nu op de juiste plek bent. Hopelijk slaat de behandeling snel aan en weten ze wat er aan de hand is.
Ach lieve Bozoe, wat naar. Geen ervaring maar ik wil je veel sterkte wensen. Je hebt al zoveel mee moeten maken. Liefs.
Bedankt voor alle lieve reacties. De hoofdpijn , koorts en het braken is gelukkig weg. Ik heb gisteren al antibiotica via het infuus gekregen. Het is waarschijnlijk een nierbekkenontsteking. Ik krijg straks weer antibiotica. Sinds een uurtje wel pijnlijke harde buiken, hoort er waarschijnlijk bij. Hopelijk snel weer naar huis!
Ze zijn net geweest. Er is een funneling? te zien en ik heb ontsluiting en mijn baarmoedermond is verweekt. Ik ben zo bang
hè bah. Dat is niet wat je wil horen nu. Wat gaan ze nu doen? Hopelijk blijft kleine uk nog even zitten! Ik ga een kaarsje voor jullie branden!
Ooh jeetje @bozoe wat spannend zo allemaal. Snap dat je bang bent! Hopelijk kunnen ze je stabiel krijgen. Blijf nog maar lekker bij mama doorgroeien kleintje ♡ Heel veel sterkte!
Nou wat een schrik zeg. Gelukkig lijkt het mee te vallen in die zin dat de fibronectinetest negatief is dus ik hoef nu niet direct overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Wel is dus de baarmoederhals te kort (2-2,5cm), voelt hij zacht en is er ontsluiting te voelen. Er zijn twee artsen die dus een funnelling zien op de echo maar het hoofd gynaecoloog weet niet zeker of het echt een funnelling is of dat het een stuk baarmoeder is. Maar ik hoor morgen meer. Nu proberen te slapen voor zover mogelijk. Super fijn dat jullie zo meeleven
Heel veel sterkte @bozoe ! Wat spannend allemaal. Hoop heel erg voor je dat het meevalt en dat de kleine nog een tijdje blijft zitten!
Och lieverd toch ik was er al bang voor na je eerste berichtje. Hopelijk blijft de kleine nog eventjes zitten. Maar als buiten de buik veiliger is kan ook gelukkig houden ze je goed in de gaten ❤️ Spreek al je zorgen/voorgevoels uit luister na je moeder gevoel want die heeft gelijk. Is t te laat voor een eventuele cerlage?
Oh wat een schrik. Ik ga heel hard duimen dat de baby nog lange tijd in je buik mag blijven. Heb je wat kunnen slapen?
Dit ziekenhuis is nogal bijzonder qua aanpak van dingen viel mij de vorige keer ook al op. Er kan ineens heel veel commotie zijn om vervolgens het allemaal af te laten zwakken. Tegen half 3 namen de krampen af en ben ik gelukkig in slaap gevallen. Straks komt de arts langs om te bespreken wat de vervolgstappen zijn. Ik lees bij andere topics dat er veelal bedrust etc wordt geadviseerd dus ik ga dat zeker vragen.