Dag dames, was jullie baby juist druk of rustig vlak voor de bevalling? Mijn baby is vandaag echt bijzonder rustig. Ik voel de baby wel, maar normaliter stuitert de baby in mijn buik. Vandaag niet of nauwelijks.. Verder heel veel harde buiken en iets meer slijmverlies.
nu ik er over nadenk was hij rustiger het viel me minder op omdat ik zo'n last had van rugpijn. (achteraf gezien rugweeen) Voordeel uk merkte er helemaal niks van.
Ik ging rond 20u naar bed omdat ze zooo druk was, in bed ook echt keihard trappen etc, maar na een tijdje kalmeerde ze wat. Rond 2u braken mijn vliezen en begonnen de weeen meteen regelmatig.
Hier was ze veeeeeel rustiger. En idd ook last van harde buiken. Bij iedereen is het natuurlijk wel anders. Wel spannend Iig, sterkte!
Spannend idd! Ik wacht maar gewoon af. Ook vandaag weer heel rustig. Voel de baby wel af en toe, dus weet dat er nog leven zit. Zelfs vanmiddag ruim twee uren op bed gelegen en dan voel ik haar nauwelijks. Nu ik weer op de been ben, vrijwel de hele tijd harde buiken. Het zal allemaal wel goed zijn
Hier voor de bevalling erg druk!! Had de gehele dag al last van onregematige weeen en baby maar stuiteren (zoiezo een druk kindje) Toen de weeen regelmatiger werden werd de baby ook rustiger.
Hij was super druk. Hij heeft zelf ook zijn vliezen kapot getrapt. Ook tussen de weeen door bleef hij maar schoppen.