Mijn oom is plotseling overleden eregisteren. Hij was 66 jaar en is overleden door complicaties naar een operatie. Nu ben ik op zoek naar een leuk gedichtje, maar ik kan zo geen leuke vinden, helaas ben ik niet zo creatief om er 1 in elkaar te flansen. Wie weet een leuk gedichtje of is zo creatief om er 1 te maken. Het liefst moet het vanavond klaar zijn, want morgen moet het naar de krant. We stonden erg dichtbij deze oom en kwamen er wel een aantal keer in de week. Ook is hij dus zomaar uit ons midden weggerukt. Hopelijk komen er een paar reacties. Alvast heel erg bedankt!
Dank je wel! Denk zo'n 4, 5 of 6 regels......kijk maar wat het beste uitkomt. Nou ja het is zeer plotseling en we hebben het besef nog niet dat het echt is. we kunnen er gewoon niet bij dat het zo is, de operatie is zo goed verlopen en dan geeft ineens de maag het op............ de artsen zeiden dat het uniek was, maar je blijft toch met vragen achter. De obductie is morgen en over 6/7 weken is er de uitslag
het hart stopt geen adem geen polsslag niks meer alles stil beetje gehuil veel verdriet moet er wel bijzeggen dat ik hem ongeveer 10jaar geleden geschreven heb toen mijn opa kwam te overlijden toen ik 12jaar was misschien heb je er iets aan.....
Ik vind deze zin altijd wel mooi en toepasselijk: Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen....