fototaart volgende dag nog mooi??(lekker)

Discussie in 'De lounge' gestart door mama suus, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ons manneke is op een zondag jarig,. nu hadden we vorig jaar een fototaart van hema deze is erg goed bevallen. maar hij was toen van dezelfde dag. nu moet ik hem dus een dag eerder al halen. is ie dan nog wel lekker vers op de zondagmiddag? of gaan de kleuren ed uitlopen. of miss iets met de smaak.

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn schoonzusje had een taart van cars en daar waren de kleuren helemaal van uitgelopen, was niks meer van te zien. Komt van de condens die er toch wat op kwam. Weet niet precies hoe of wat ze hem bewaard had, maar volgens mij redelijk koel (maar niet in de koelkast).

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Hier is hij prima in orde gebleven (roze met Dora en tekst etc. erop) zaterdagmiddag gehaald, in de koelkast bewaard en op zondagmiddag aangesneden. Heb begrepen dat hij prima smaakte (ik lust geen slagroom(taart) dus zelf niet geproefd). En hij was een succes in de afgelopen weken nog regelmatig gehoord van mevrouw dat ze taart wilde 'met Dora en Boots!)

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook HEMA taart met foto gehad en de volgende dat was-ie echt nog helemaal prima!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier een hema taart gehad en die was dus wel doorgelopen.. Baalde als een stekker, maar hij was nog heerlijk!

Deel Deze Pagina