ons manneke is op een zondag jarig,. nu hadden we vorig jaar een fototaart van hema deze is erg goed bevallen. maar hij was toen van dezelfde dag. nu moet ik hem dus een dag eerder al halen. is ie dan nog wel lekker vers op de zondagmiddag? of gaan de kleuren ed uitlopen. of miss iets met de smaak.
Mijn schoonzusje had een taart van cars en daar waren de kleuren helemaal van uitgelopen, was niks meer van te zien. Komt van de condens die er toch wat op kwam. Weet niet precies hoe of wat ze hem bewaard had, maar volgens mij redelijk koel (maar niet in de koelkast).
Hier is hij prima in orde gebleven (roze met Dora en tekst etc. erop) zaterdagmiddag gehaald, in de koelkast bewaard en op zondagmiddag aangesneden. Heb begrepen dat hij prima smaakte (ik lust geen slagroom(taart) dus zelf niet geproefd). En hij was een succes in de afgelopen weken nog regelmatig gehoord van mevrouw dat ze taart wilde 'met Dora en Boots!)
Hier een hema taart gehad en die was dus wel doorgelopen.. Baalde als een stekker, maar hij was nog heerlijk!