Ze is uiteindelijk om 23 uur tussen ons in slaap gevallen. Iemand schreef geen melk producten vermengen, dat hebben ze bij de aphotheek dus niet vermeld. Ik heb het door een danoontje heen gemengt, zou het nouniet goed werken dan?
Een teen knoflook zou ik nooit ergens naar binnen duwen, het idee alleen al!? Kan toch nooit goed zijn? Klinkt misschien gek maar toen mijn dochter wormpjes had ben ik op wormenjacht gegaan. Beentjes optrekken, met een zaklampje kijken en de kruipende wormen heel voorzichtig weggehaald met een wattenstaafje. Daarna een behoorlijk laag vaseline erop en binnen enkele minuten sliep ze en had ze er geen last meer van tot het pilletje hielp. Een natte washand tussen de beentjes geeft ook een hoop verlichting. En wormpjes houden van warmte, dus proberen het tussen de beentjes zo koel mogelijk te houden. Sterkte!!
Zielig he. Ik zou een zetpil gegeven hebben. Werkt kalmerend. En is glad van de wax wat er van af komt en misschien verdooft het ook die wormpjes.
Over die knoflook naar binnen duwen zou ik ook niet doen maar misschien een knoflook fijn stampen en er rond om smeren?
De knoflook liet me niet met rust, toch maar even gaan Googlen dus! En ja er zijn forums(!) te vinden waar mensen zeggen een teen naar binnen te drukken met positief resultaat maar kan me echt niet voorstellen dat dit goed is, al helemaal niet bij een kind! Dit klinkt een stuk logischer en normaler....: 1) Knoflook is zeer effectief bij de behandeling van maden. Er een aantal methodes in het gebruik van knoflook om de parasitaire wormen uit te roeien. De eenvoudigste manier om knoflook te gebruiken is door het eten van rauw. Helaas, gemalen knoflook heeft een beperkte effectiviteit. Als uw kind niet kunnen verdragen van de smaak, voeg dan gewoonweg veel knoflook in hun gerechten. Je moet ook een actueel crème gemaakt van verse knoflook, grind een paar teentjes knoflook in een gladde pasta en meng dit met vaseline. Breng de crème op het rectum, dit kan helpen om de eieren te doden en te verlichten van de jeuk.
Dat durf ik niet zeggen, ik weet bij sommige medicijnen dat het de werking kan verminderen, daarom probeer ik alle medicatie die ik aan mijn clienten geef met appelmoes of vruchtenmoes te geven (appelmoes met banaan is erg lekker ).
Dit deed m'n moeder vroeger ook. Ze maakte het wattenstokje nat met koud water, een verademing was dat. Ik kan me herinneren dat we er naar verloop van tijd zelfs om vroegen. Sterkte!
De vrouw van de apotheek zei dat de pilletjes heel vies smaakte vandaar dat ik ze ergens doorheen had gedaan. Maar nu weet ik dat ik de volgende over 2 weken door een bakje appelmoes moet doen. Ze heeft gisteren voor het eerst lekker de hele nacht geslapen! Lijkt erop dat de krengen dood zijn.
Wat fijn dat ze in ieder geval de hele nacht geslapen heeft, laten we idd hopen dat die krengen dood zijn.