Lieve meiden.. Wie wilt en kan me helpen? Op het moment ben ik bezig met mijn afstuderen en heb ik hulp nodig van mensen die bij Bureau Jeugdzorg werken en ook van mensen die met Bureau Jeugdzorg te maken hebben gehad. Ik heb 12 open vragen voor medewerkers van Bureau Jeugdzorg en 4 open vragen voor mensen die met Bureau Jeugdzorg (uithuisplaatsing van minderjarige kinderen) te maken hebben gehad? Het is allemaal anoniem, maar ik zou graag wel willen weten bij degenen die bij Bureau Jeugdzorg werken wat je functie is. Ik hooooooooooooop echt heel erg dat jullie me kunnen helpen.. Groetjes, Babyliefde (die nu aan het stressen is )
Ik heb een OTS met gezinsvoogd gehad; toen was ik zelf al uit huis gevlucht. Telt dat ook???? Ik heb 2x bij bureau jeugdzorg gezeten, 1x bij de kinderbescherming. Helaas nooit uit huis geplaatst terwijl dit wel echt noodzakelijk was dus ik ben voor mijn eigen veiligheid/welzijn uit huis gegaan.
Hoi, Ik ben door ( uiteindelijk) door jeugdzorg uit huis geplaatst. En heb toen in een leefgroep van xonar gewoond. Heb wel een aantal jaar " ervaring " met jeugdzorg. Ongeveer van mijn 11e totdat ik 18 was. Als je iets zou willen weten ben je vrij om te vragen Liefs, Rosavise
Ik werk als trajectbegeleider met lvb'ers en krijg veel jongeren doorverwezen vanuit bjz, als je wilt mag je me ook pb'en