Hoe is het bij jullie nu in de buurt? Hier ( onderin Friesland) zien en horen we veel vuurwerk. Ook veel sirenes tussendoor. Ik las ook dat er in de Haagse wijk Duindorp een groot feest was.. en niet wordt ingegrepen. https://www.nu.nl/jaarwisseling/6099642/sfeer-in-den-bosch-gespannen-auto-uitgebrand.html
Ik woon toevallig in de plaats van je link. Wel een andere wijk, maar hier ook veel vuurwerk. Maar nog geen politie gehoord of gezien..
Ik merk geen verschil met afgelopen jaren. Wel meer knalvuurwerk. Echt ook illegaal spul volgens mij. Ik woon 6 hoog en mijn ramen trillen soms...
Tot nu toe minder vuurwerk dan voorgaande jaren. Wel nog heel veel knalvuurwerk en hele harde dreunen. Maar ook genoeg kindervuurwerk hoor. Ik weet nu wel dat we de goede keuze hebben gemaakt om de kinderen wakker te maken om 00.00 uur. Genoeg te zien straks als ze nu al knallen. Er zijn geen mensen op straat, een paar in de voortuin, maar geen rond lopende jongens. Ook geen handhaving gezien trouwens.
Er wordt flink geknald. Gaan wat pijlen en potten de lucht in. Op de kruising hebben ze al een vuur gemaakt, waren flink baldadig, zijn ook een paar tuinen in geweest, een deel wou de bosjes eruit trekken om op het vuur te gooien. Inmiddels is brandweer en politie geweest, nu wachten op ronde twee.
Ik woon in een gat van nog geen 350 mensen en het gaat hier flink te keer. Zwaar illegaal vuurwerk, midden voor ons huis. Wordt ook spul vernield. Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat... Politie reed wel al rond
Hier heel weinig vuurwerk tot nu toe. Gewoon eng stil in vergelijking met anderen jaren. Ben heel benieuwd hoe dit om 00.00 is straks...
Hier in het dorp nirmaal al dagenlang geknal. Nu amper. Nu sinds een uurtje zijn er 2 aan het knallen en weet ik het. Dat ze dat ff lekker voor hun eigen voordeur doen, maar goed. We hebben net met kinderen uit de straat kindervuurwerk gedaan.