Wie weet wat de shakes van herbalife kosten? Ik heb dit dieet eerder gevolgd maar toen heb ik de producten gekregen. Wat ik zo fijn vond aan deze shakes is dat ik echt geen honger had tussendoor.
zonde van je geld maar dat is mijn persoonlijke mening, Probeer een gewoon dieet, Ach ja ben zelf geen dieet wonder dus tja. Maar zonde van je geld.
Het probleem van een gewoon dieet is dat je dan echt weinig mag eten (sonja bakker enzo). Dat kan ik onmogelijk volhouden. Ik heb met herbalife wel een goede ervaring. Ben er niet veel kilo mee afgevallen maar wel heel veel centimeters en voelde mij echt supergoed. Ik had veel energie. Maar ik zag net dat er ook een ander topic loopt en daar heb ik info kunnen vinden over een weight loss challenge en daar ga ik ook eens achteraan hoe dat nou werkt. Verder heb ik net op drogisterij.net al de prijs kunnen vinden van herbalife, dus wat mij betreft mag dit topic dicht.
mijn mama is distributeur en een bus kost 48 euro. Je kan er als je 1 shake per dag drinkt een maand mee doen. 2 maal dus 2 weken...maar als je 2 maal doet moet je meer supplementen en vitaminen erbij nemen...
Ik zeg ook niet doen. Zonde van je geld.... Probeer anders via een dietiste. Doe ik namelijk ook en het gaat super!!!
Ik krijg maar 4 consulten vergoed van de dietist helaas Ik wil het graag proberen maar ben bang dat de 4 consulten niet genoeg zullen zijn.
die kosten 43,- per pot waar je ongeveer 6 weken mee kan doen. Deze heb ik gebruikt om juist aan te komen
Als je vind dat je weinig mag eten, 'moet' je eens kijken naar een koolhydraat-arm dieet. Dan mag je nl veel eten, alleen weinig koolhydraten. Succes!