Spoedvraag, bevalling begonnen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Even een snelle vraag, ik werd wakker rond 5 uur en voelde me ineens erg ziek. Ging aan de diarree en ben er een uur lang ongeveer om de tien minuten uit gegaan omdat ik kramp kreeg en naar de wc moest. Twee paracetamols genomen.. Weer gaan liggen maar de krampen komen nog steeds om de 9 of 8 minuten en houden dan een dikke minuut aan en zijn dan weer weg. Het is vrij pijnlijk maar niet zo erg dat ik het zeker weet.... En ik heb het ontzettend koud. Ben 40.5 zwanger... Woed ik gewoon ziek of is dit het begin...?

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Silvaantje .
    Ik zou sowieso de verloskundige gaan bellen ....
    Succes .

Liefs Edith
    Mama van mees*&juultje

3. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou goed kunnen...maar zelf geen ervaring mee! Zou gewoon ff vk bellen en je vraag stellen! Heel veel succes in elk geval!

4. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Mijn zwangerschapsgym mevrouw vertelde dat dit voorkomt dat je denkt dat je buikgriep krijgt maar dat is dus bevallen. Bel gerust je VK die weet het zeker.

5. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    maar de vk hoor je toch eigenlijk pas te bellen als je om de 4 a 5 min weeen hebt..?
    het ritme van de krampen is nu een beetje zo(vanaf kwart voor 7 gaan tellen):

duur: 1;36 min
    9 min later...
    1;06 min
    9 min later....
    1;06 min
    8,5 min later...
    1;16 min
    7,5 min later...
    1;13 min
    7 min later...
    1;03 min
    10 min later...
    1;21 min
    7 min later...

zo gaat het een beetje door...

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou gewoon bellen met de vraag of dit het begin is. Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn gevoel zegt, dat als je de krampen zo kan timen het gestart is. Spannend!! Succes

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Gewoon even bellen meid!
    Ik hoop voor je dat dit het begin van de bevalling is, en niet eeen buikgriepje ofzo!
    Succes :)

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Onder kantoortijden zou ik echt wel even durven bellen als ik jou was, nu dus. Kijk als het nou midden in de nacht is zou ik de 'regels' aanhouden, maar nu zijn ze waarschijnlijk toch aan het werk. En misschien geeft het jou meer rust -->ontspan je beter-->gaat het vlotter ;)
    Het lijkt er wel erg op. Spannend zeg!:D

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mij lijkt dat de bevalling is begonnen! Bel maar gewoon naar de VK die kan je verder helpen/geruststellen.
    Succes!

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bij ongerustheid moet ik mijn vlos bellen, jij lijkt me ongerust dus bellen meid ;).
    Ik denk ook dat je gaat bevallen!

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even bellen, ik had ook het idee dat ik gewoon darmkrampen had. (maar dat was dus niet zo).

12. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Jaaaa ik denk dat je aant het bevallen bent :D bij mij begon het precies zo!! Bel idd even de vk, miss hien komt ze even kijken en voelen ter bevestiging. Ga lekker douchen en ontspannen en heeeeel veeeeel succes strax!! JE KAN HET!! :D

13. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn bevalling van de eerste ging ook ingeveer zo rond 11 uur savonds krampen en aan de diaree hele nacht krampen gehad dacht aan buikgriep of wat verkeerds gegeten.
    Om 5 uur snachts naar de wc en daar braken me vliezen helaas zijn toen de weeen gestopt.
    Hoop dat het doorzet en dat je snel de kleine in je armen mag nemen
    Heel veel succes
    En als je twijfelt gewoon de vk bellen daar zijn ze vor

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

klopt! altijd de vk bellen hoe stom het ook lijkt, ze kan toch twee minuten nemen om te zeggen van "nou, als dit doorzet, lijkt het me dat je bevalling is begonnen, zullen we over drie uurtjes weer even bellen"
    Ze zijn der voor en die van mij doen het met heel veel passie!

Ze heeft niet meer gereageerd, hoe zou het met haar zijn?

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Bel daar worden ze voor betaald

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Je hebt al even niets geplaatst.. Hopelijk is alles goed daar en ben je aan t bevallen!:D

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Als je erg onzeker bent of het niet vertrouwt even bellen. Verder zou ik niet teveel op de klok kijken nu, anders duurt het nog zo lang! Probeer nog even lekker wat te slapen ofzo, om 5 uur wakker is het ook niet helemaal. Of een filmpje kijken, wat je maar fijn vindt.
    Mocht het nu echt begonnen zijn: succes!

18. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Oe, vind het spannend!!!

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik gok dat je allang hebt gebeld nu en dat je druk bezig bent met bevallen! Zet em op !! xx

20. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Ik hoop ook dat je aan het bevallen bent :)
    ween die langer dan en minuut duren zijn wel goeie ween.allen de tussen tijd is wel wat te lang

Deel Deze Pagina