Ik moet echt even iets delen want ik begrijp hier niks van ik voel me nu zo intens verdrietig terwijl er geen enkele reden voor is ik ben juist enorm gelukkig dat ik na 7miskramen nu toch een goede zwangerschap mag hebben maar blijf nu maar huilen terwijl er echt geen enkele aanleiding voor is ik snap hier niks van
hey crazymama! Nou na 7 miskramen eindelijk een goede zwangerschap is idd super fijn! Maar kan me voorstellen dat je nu misschien een ontlading hebt van alle miskramen.. gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je gauw kunt genieten! voel je niet te schuldig over je verdriet, blijkbaar moet het er even uit!
Jeetje, 7 miskramen dat is niet niks. Elke miskraam is natuurlijk 1 teveel. Ik ben natuurlijk geen arts maar ik denk ook dat het een ontlading is van alle emotie, probeer vanaf nu vooral een beetje te genieten van je mijlpaal en het heerlijke frummeltje wat er in je groeit. GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!
Zeven miskramen is niet niks... Mijn eerste en derde zwangerschap zijn geeindigd in een miskraam. Toen ik voor de vierde keer weer zwanger bleek was het voor mij meer spanning dan dat het leuk was. En het omschakelen na 12 weken naar het feit dat die periode voorbij was vond ik ook erg lastig. Het een plekje geven van je miskramen kost tijd en alle hormonen werken ook niet echt mee... Neem de tijd en onthoudt dat alle emoties mogen. Iedereen is verschillend en ervaart het ook anders. Jij op deze manier. Hopelijk komt er snel een periode dat deze emoties naar de achtergrond verdwijnen. En voel je niet schuldig dat je er niet van kunt genieten, dit wondertje is hartstikke welkom en dat is het belangrijkste!
ik denk dat het komt omdat je nu de magische grens van 12 weken voorbij bent en je gaat realiseren dat dit kleintje er echt echt echt gaat komen, na 7 miskramen is dat natuurlijk niet gek dat daar wat onbewuste emotie bij komt, maar je mag nu echt genieten en dat moet je ook zeker proberen te doen maar je mag ook echt nog wel verdrietig zijn om de 7 kleintjes die er niet mochten komen, geef vooral toe aan je gevoel en laat het maar stromen, weet wel dat het kleintje wat je nu bij je draagt 7 beschermengeltjes heeft dus deze kleine komt er gewoon
Het ziet er bij ons erg goed uit nu. Maandag een echo gehad met 10 weken en 4 dagen. Veel spanning valt van me af nu, maar ik heb ook gemengde gevoelens hoor. Het ene moment kan ik heel blij zijn, het andere moment kan ik niet blij zijn. Ik kan het nog steeds moeilijk hebben als ik aan mijn twee kleintjes denk die ik ben verloren. Mijn schoonzus was ongeveer even ver. Ik heb het nog steeds moeilijk om haar te zien, terwijl ik zelf nu ook zwanger ben. Ik merk dat het nog steeds een stuk missen en verwerken is bij mij.
heel erg herkenbaar.. hier drie miskramen, en blijft spannend. elke keer opnieuw als ik naar de verloskundige of het ziekenhuis ga is het spannend voor me.. sterkte.. ik heb mn verdriet ook momenteel. denk idd dat het een ontlading is.. als je wilt kletsen met ene lotgenoot mag je me altijd mailen.. x