Tja, wie zal het zeggen.. Ik denk niet dat ze het opgeven hoor.. Romy heeft de artsen al een aantal keer verbaasd met wat ze aan kan en dat ze enorm hard aan het vechten is.. Maar goed, het is speculeren en de vraag is of je dat moet willen.. Het is een kwestie van afwachten en hopelijk krijgen we na het gesprek een update..
Lees hier ook elke keer mee maar zag dat ik de update heb gemist mag ik ook een PB? Lieve Romy blijf vechten meisje!
Oh God, PLEASE..... Kan alleen nog maar aan dat kleine dappere meisje denken, vechtend voor haar leven en het geluk van haar papa en mama. Laat haar alsjeblieft geen Kerst Engel worden....maar een Kerst Wonder!!! Lieve Ilona en Boy en verdere familie, ik denk straks om 15.00 uur aan jullie. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Ik meen te herinneren dat Ilona het er over gehad dat ze mogelijk de long wilde weghalen. Misschien dat ze dat willen doen omdat Romy dan niet meer ook tegen de zieke long hoeft te vechten. en de rest van het lijfje meer energie heeft om beter te worden. (dit hoop ik dan! en niet dat ze het willen opgeven. hoe kan je dit meisje wat zooooo hard vecht nu opgeven... dat kan niet!)
Pff, hoeveel kan zo'n klein lijfje nog hebben!!! Hoop zo dat er weer wat beter nieuws gaat komen!! Hou vol Romy, je bent een kanjer
Ow nee zeker niet speculeren. Maar ik lees bij een aantal dat ze van het ergste uitgaan vandaar mijn berichtje.
Wat verschrikkelijk toch voor Romy en haar familie, ik denk aan jullie, Romy je bent zo'n sterke meid iedereen is trots op je. Nog even vechten meid ik hoop dat de liefde en medeleven van iedereen je kracht kunnen geven.. Het ergste wat er is, dat je kind moet lijden en pijn heeft.. daarom Romy moet je beter worden lieve meid!! Hier staat thuis een grote kaars aan!
ik ben ook bang voor vanmiddag. dat met die ene long weghalen zou idd misschien kunnen.. aan de andere kant.pfff weet het niet meer. vreselijk, gewoon geen woorden meer voor. zou gek worden denk sterkte hoor familie!
Laten we hier alsjeblieft met zijn allen positief blijven denken. Als Ilona dit terugleest is het wel zo fijn als wij met zijn allen positief blijven denk ik. De mensen die kaarsjes branden, brandt een kaarsje! De mensen die bidden, bid! Bijf geloven in dit kleine meisje. Romy, je bent een kleine held!
Pfff, ik lees al een tijdje mee en mijn hart gaat sneller kloppen iedere keer als ik het topic open... Ik hoop zo dat het weer goed komt met je Romy. Ben er in gedachten bij en draai m'n duimen blauw! Vecht Romy.... Wat kan het leven af en toe toch oneerlijk zijn. Ken Romy en haar ouders niet, maar ik heb het gevoel dat ik ze ken. Heb al menig brok in m'n keel gehad. Mijn moederhart huilt met jullie mee. Heel veel sterkte vanmiddag bij het gesprek en ik stuur alle positieve energie naar Romy toe! Foekje
Als een engel lig je hier te slapen en mijn handen brengen jou tot rust Onbewust heb jij het in de gaten als mijn mond jou warme wangen kust Ik kan niets, ik sta met lege handen maar ik sla mijn armen om de hoop dat jou schip niet veel te vroeg zal stranden want het leven is nou eenmaal niet te koop Kom op dan gaan we samen naar de sterren kijken want zo halen we de hemel dichterbij En dat is nodig om de hel te overleven en misschien gaat deze boze droom voorbij Kleine held, ik wil je arm voelen Kleine hand, die in de mijne past Tranen zijn er om weer weg te spoelen en zolang je hier nog bent hou ik je vast Kom op dan gaan we samen naar de sterren kijken want zo halen we de hemel dichterbij En dat is nodig om de hel te overleven en misschien gaat deze boze droom voorbij Als een engel lig je hier te slapen dus van mij zul jij geen tranen zien Maar ik huil totdat je zult ontwaken want wat ik over heb dat is alleen.. misschien..
Meissie zet hem op! Denk heel de dag aan jullie.. Doorvechten tot je terug ben bij je papa en mama! Geef niet op.. ( kaarsje brand weer voor de kleine Romy) kaarsje 2 vandaag...