Ik lees ook al een tijdje mee en heb on-line een kaarsje aangestoken. Ik schrok heel erg toen ik het topic opende, tot ik begreep dat er vanmiddag een gesprek is, ik kan alleen nergens een up-date vinden... Lieve Romy, meisje je bent een echte vechter hou het vol voor je papa en mama en zusje.... Lieve Ilona en man, ik kan me er geen voorstelling van maken hoe moeilijk jullie het nu hebben, ook jullie zijn vechters!!! Heel veel liefs en sterkte van Sweetamber... (denk aan jullie)
Ik heb na Vrijdag niet meer gelezen, en nu begrijp ik uit de berichten dat het niet zo goed gaat. maar kan iemand mij ook een update geven? Er brand hier nog altijd een kaarsje voor onze grote vechterd. Kom op Romy meisje.
In spanning wacht ik wat het gesprek van 15.00uur op gaat leveren, hopelijk heel erg veel. Lieve Romy, hou vol meisje......... Lieve Ilona en Boy, heel veel sterkte, heb er eigenlijk geen woorden meer voor. Maar hier blijven we hopen, duimen en kaarsjes branden.
Er worden geen pb's meer verstuurd, want alle updates staan in het topic. De laatste op pagina 200....
pffffffff snik.. ben even uit het veld geslagen... Maar kom op klein vechtertje! Jij geeft niet op dus wij al helemaal niet! Ik vind het zo ontzettend bewonderenswaardig waar jij mee bezig bent! Dit moet goed eindigen! Weet iemand hoelang ze nu ook alweer aan de ecmo ligt en of ze nu weer opnieuw beginnen te tellen voor die 2 weken?
al een tijdje een meelezer, maar nu moet ik ook woordelijk meevechten met Romy,ik kan niet langer een stille duimer/kaarsenbrander zijn. Kom op meisje,je bent zo sterk,je vecht zo hard,samen met je mama en papa en je zusje! Vecht Romy,vecht en win!
Lieve Ilona en Boy, Heel veel sterkte vanmiddag met het gesprek... Ik denk de hele dag aan jullie... Lieve Romy, blijf knokken meissie, ga door, voor je papa, mama en zusje, zij kunnen niet zonder jou!!! Kom op meis!!!!
Potverdorie, waarom moet zo´n klein meisje zo hard knokken! pff ik weet het ook niet meer. Ilona en Boy, heel veel sterkte. Ik wou dat ik een toverstokje had...
kom op lieve kleine romy, geef het alles wat je hebt! zo veel mensen sturen je energy, je kan het meis, laat ze versteld staan, wees het kerstwonder! geeft niet op lief kleintje