Daphne heeft de poster om 13.00 opgehaald en zou daarna doorrijden naar Radboud. Verwacht dat hij nu is afgegeven. Daphne zou het laten weten.....
Ik sta op met Romy en ga naar bed met Romy. Durf af en toe niet eens online te komen om slecht nieuws onder ogen te zien. Lieve, lieve Romy hier branden nog steeds de kaarsjes voor jou !!
Dan wordt het tijd dat ze daarboven eens wakker worden!!!! Niet verkeerd richting jou bedoeld overigens even voor de duidelijkheid maar dit is zo verdomd oneerlijk dat je je wel eens afvraagt waar onze heer Jezus is.
Ik kom net uit bed (van een slaapje) en lees dat ze een gesprek hebben. Ik hoop hoop hoop dat het een goed gesprek is. Kom op Romy.
Met mijn eigen meisje warm tegen me aan probeer ik me een voorstelling te maken hoe jullie je moeten voelen met je kleine meisje zo ziek. Maar halverwege wordt ik er al zo akelig en verdrietig van dat ik me realiseer dat ik het me niet kan voorstellen. Dit is gewoon te erg en veel meer dan een mens kan of zou moeten kunnen dragen. Het kaarsje gaat hier zo aan en mijn gedachten zijn bij jullie en jullie dappere kleine meid.
Ook ik krijg Romy niet uit mijn gedachten. Hoop dat om 15.00 uur een hoopvol gesprek zal plaats vinden.Romy laat zien dat ze wil vechten.Vecht Romy!!! Wat geweldig mooi is de poster geworden.Mijn complimenten. Hoop dat de ouders hier steun aan zullen hebben en dat Romy deze over een aantal jaar zelf kan lezen.
Ook op Facebook heb ik een kaarsje voor haar aangestoken... Bijna 3 uur! Wat een spanning! Hopen dat we snel een positieve update krijgen.
Moet hier zo weg oudste ophalen van school en daarna nog wat dingen hoop dat er iets van goed nieuws komt na het gesprek van zo meteen ..
Ik ben er echt misselijk van! Lief mooi klein meisje, als het je nog lukt vecht dan door! Vecht net zolang tot je opknapt en je mama weer kunt knuffelen. Als je te moe bent meisje, begrijpen we het ook hoor! Je hebt alles gegeven! Maar het zal zoveel mensen zoveel verdriet doen dus probeer het aub nog 1 keer... Nog 5 minuten tot het gesprek...
Mijn avatar is in elk geval de poster, zal eens kijken of ik hem groter kan uploaden... Bekijk bijlage 208065