Ik heb hem getweet, maar bedacht me daarna dat dat niet echt zin heeft, want ik heb geen volgers....hahaha.... Heb nu dus op FB een bericht geplaatst.....
Ik heb een knoop in mijn maag... Laat er alsjeblieft iets positiefs gebeuren! Mijn kaarsje brandt! Ik duim op een hoopvol gesprek!
In gedachten bij jullie. Voor de artsen veel wijsheid gewenst. Voor de familie veel kracht en rust gewenst.
Ik ben zo bang voor geen-goed-nieuws. Alleen al het gespek met het hele team na deze zware dag gister, maakt me zo bang. Ik hoop zooo op goed nieuws.
Ik heb die angst ook...dat het een "we doen niks meer" gesprek gaat worden Aan de andere kant hoop ik op een "we zetten haar bovenaan de transplantatielijst" gesprek.
Ze moeten haar gewoon redden. Dat meisje heeft zoveel wilskracht. Voor Joppa geloof ik, ze ligt vanaf Maandagnacht aan de Ecmo.
Met een knoop in mijn buik zit ik thuis op de bank. Phfff... wat een vreselijk moment voor iedereen !!! Mooie poster is het trouwens geworden !! Echt super !!
Ook hier brandt een kaars, met tranen in m'n ogen aangestoken net. Romy geeft de moed niet op, dus wij met z'n allen ook niet. Dat sterke meisje heeft nu al zoveel geflikt, dus ze kan best nog voor een groot wonder zorgen!
Nu zitten ze in gesprek, hier brandt een kaars en mijn duimen draaien en mijn gedachten is maar bij een lief klein meisje en de rest van haar gezin en familie................................................
Ik ben idd bang voor het eerste! We did all we can, nu moet ze het zelf doen. Ze is pas 2,5! Ik hoop zooo dat ze haar niet opgeven. Hoewel als er echt geen kans meer voor haar is..ik weet het ook niet *slikt tranen weg* Wat voor transplantatie moet ze hebben dan? Longetjes?