Die foto grijpt mij ook aan. Zo trots als ze kijkt, met haar zusje vast. Ze heeft nog veels te weinig tijd met haar zusje gehad.
Ik kijk om de paar minuten even of er al nieuws is. Dit kan en mag toch niet? Het is zo'n klein en sterk meisje, ze mogen haar niet opgeven! Mijn gedachten zijn bij Romy, Ilona en de familie.
ja ik blijf ook steeds kijken hier en op hyves. maar goed het kan natuurlijk ook nog wel even duren voor wij een update hebben.
Hier ook op mijn werk maar toch ook weer niet. Ik kan niet stoppen met denken aan Ilona en Romy natuurlijk. En tegelijkertijd aan mijn eigen meiden, wat een gevoel geeft dit toch! Intens leven we met z'n allen mee.
Ik kom ook iedere keer kijken of er al iets nieuws is..maar helaas nog effetjes wachten en hopelijk komt er een update met een positieve nieuws.
Mag ik ook even een PB? maakt niet uit van wie.. Mijn gedachten zijn bij Romy en haar geliefde omgeving
Ik moet er ook de hele tijd aan denken en ben gewoon bang om dit topic te openen. Dit is zo erg, ik kan er de woorden niet voor vinden. Romy meisje; word ajb beter!
Terwijl ik hier zit te lezen, zitten mijn kinderen naast mij te kleien en alles op de grond te knoeien en erdoor heen te lopen. Ik kan er even niet eens over mopperen....
hier ook. hier zon visspelletje met 4 hengels. had ze al die hengels in de knoop zitten ben een half uur bezig geweest om ze uit de knoop te krijgen......... ach
Zojuist een nummer aan gevraagt bij serious request voor Romy en haar papa en mama. Kleine held van jeroen van de boom ( van dat gedicht wat hier net stond )
hier begint een klein kindje behoorlijk te stinken en ik moet echt boodschappen halen, maar durf eigenlijk de deur niet uit want dan moet ik mijn kaarsje uitblazen ik hoop op goed nieuws!