Ongelooflijk wat een achtbaan voor de familie van Romy. Over het gesprek met de artsen denk ik liever niet na. Toen ik dat las was het of ik wit weg trok. Ik hoop met heel mijn hart dat het niet is wat mijn gevoel denkt.
Jeroen van der Boom -Kleine held- - YouTube Ik kende het niet.. maar wat mooi.... tranen stromen als ik met mijn meisje op schoot aan Romy en haar ouders en familie denk....
Ik heb net het nummer bekeken op youtube, heb hem snel uitgezet veel te heftig zeg. Dochtertje kwam ook al gelijk kijken naar het filmpje op youtube toen ze het hoorde. Ik ga even kijken of ik hem ook aan kan vragen.
Ik moet helaas de computer dicht gaan klappen. En ben vanavond waarschijnlijk niet in de gelegenheid om te kijken... Hopelijk morgen goed nieuws....ik duim!
Volgens mij is t nummer nog niet geweest nee...... Oh hoop zo dat ze wat positiever bericht hebben gekregen!
Pffft stiekum hoop ik dat mijn schoonouders zo mijn zoon komen brengen en dan weer naar huis gaan. Ze wisten nog niet of ze zullen blijven eten.. Als ze blijven eten moet de laptop ff uit..... En #SR11 ook..
Hopelijk gaan ze het nummer (snel) draaien. Weet van vorig jaar dat het soms echt wel een paar dagen kan duren voor ze hem draaien.... Super mooi initiatief!
Ik moet zo ff weg om dochterlief op te halen, maar ben bang dat ik dan het aangevraagde nummer ga missen..... Ben namelijk heel benieuwd of ze Rono eerst bellen en hoe het dan "overkomt".....en wat er gezegd wordt door de DJ's...
ik luister nu op de radio naar serious request.. maar er is ook een tv zender toch? kan hem niet vinden...
Kom op lieve Romy, blijf vechten! (ongeveer, weet het niet meer exact zat namelijk meteen te janken en toen was het alweer verdwenen...)