misschien is er meer kans dat hij gedraaid word als de volgende die geld wil doneren even belt ipv online de plaat aanvraagt
Hier zijn gewoon geen woorden voor.. Kaarsjes branden hier ook! Goed initiatief Serieus Request, heb net ook mijn donatie overgemaakt en plaatje aangevraagd!
Ik lees hier net voor het eerst, wat is jullie kleine meid sterk! ik wil jullie sterkte wensen. wat een moeilijke tijd voor jullie!
idd met een hoger bedrag was de kans wel groter om snel aan de beurt te zijn denk ik, zeker als je aan de tel mag komen..
Heb daarstraks ook een nummer gehoord waarvoor 15,- was gedoneerd; dus ik denk dat dat wel meevalt... Ze krijgen gewoon heel veel aanvragen binnen verwacht ik....
zie dit nu net pas door een tweet van 1 van de jan.09 mama's... Ik ken niet het hele verhaal maar aan de reacties hier te zien is het vreselijk... Weet dat er aan jullie gedacht en voor jullie gebeden word lieve pappa, mamma, Kleine zus en andere familie van Romy. Ik wens jullie alle kracht toe in deze vreselijke tijd!
Ik heb gebeld en volgens de man van het callcenter hebben ze dat nummer niet in het huis, maar ze proberen wel elke plaat te draaien die aangevraagd wordt, alleen kan het dus zijn dat dat morgen of overmorgen pas is.. Heb elk geval gedoneerd en hij vraagt of er elk geval aandacht aan besteed kan worden..