Tuurlijk blijven we positief.. Ik denk dat we teveel willen.. Als ze om 15.00 uur gesprek hadden, gaan ze na het gesprek naar Romy *Ga ik tenminste van uit* Dan ga ik er ook vanuit dat opa en oma op de hoogte worden gebracht, evenals andere naaste familie.. En dan pas hyves, zp, mail etc etc... Kom op meiden, positief blijven..
Dat lijkt mij ook inderdaad....kan me heel goed voorstellen dat ze niet gelijk denken van oh...ik moet t even op hyves plaatsen.... Romy heeft hun knuffels nu gewoon heel hard nodig!
Lees hier ook voor het eerst sinds vanmorgen, gaat niet meer uit mn hoofd! Lieve kleine Romy, blijf vechten! Heel veel kracht en sterkte gewenst voor mama, papa en familie!
Al zal het niet zo zijn ze is en blijft een kleine held! maar ik ga er op dit moment van uit dat de ouders iets anders aan het doen zijn dan hyves op de hoogte houden. misschien zijn ze gelijk gaan opereren. kan ook. dan zitten ze nu met spanning en smart op hun dochter te wachten. (tis maar weer een gedachte) ik vind niet per defenitie dat niks horen iets slechts is. Het kan juist zijn dat ze druk voor die kleine held bezig zijn! Romy dikke knuffel meisie ik denk aan je. laat ze nog maar een keer een poepie ruiken hoor die dokters!
ik lees ook pas sinds vanmorgen mee , maar ook hier brand een kaarsje !! Hoop zo op goed nieuws ! Lieve Romy blijf vechten meisje , laat zien dat je nog veeeeel meer in huis hebt !!!
Ik denk werkelijk dat er daar zoveel gebeurt dat ze gewoonweg geen tijd vinden om iedereen op de hoogte te houden. Op zo´n moment leeft iedereen mee, maar aan de andere kant wordt er zo aan je getrokken door al die meelevende mensen die graag het laatste nieuws willen (wat natuurlijk heel goed te begrijpen is), dat dat best zwaar kan zijn en ik denk dat ze al hun energie -vooral nu- aan Romy willen geven.. Laten we vooral positief blijven denken!!, bidden en kaarsjes opsteken voor Romy..meer kunnen we nu even niet doen (verwachten)..
helemaal gelijk in.... maar dat vervelende knagende stemmetje wil maar niet verdwijnen!!! heb 4 kaarsjes branden voor de gezinsleden. zou de hele doos willen branden voor iedereen!!!!
Tuurlijk blijft ze een kleine grote held. En niet meer dan logisch dat haar ouders nu iets anders aan hun hoofd hebben dan ons informeren. Zo was mijn opmerking verder ook niet bedoeld.
Wat een verschrikking wat zij moeten doormaken. Ik hoop zo dat dit kleine meisje er weer bovenop komt en weer zal kunnen genieten van het keven. Kom op lieve Romy! Geweldig initiatief nog van die poster. Hij is supermooi geworden! Bedankt! Ik zal ook een request doen bij SR voor Kleine held. Tranen sprongen in mijn ogen bij het horen van dat lied. Toepasselijker kan nu bijna niet.