Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heel veel sterkte, kracht en moed voor jullie. Ik kan me niet eens een klein beetje indenken hoe het voor jullie moet zijn en toch huil ik nu al mee.

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vreselijk dit. :(

Ik hoop/duim/bid echt met heel m'n hart dat het snel goedkomt met jullie meisje!!!

3. hopseflopsen

17 jul 2007
    17
    0
    0
    Hoi Ilona,

Mijn medeleven gaat uit naar jullie en Romy.

Je zult mij niet kennen maar Romy en mijn zoontje hebben tegelijkertijd in het Elisabeth ziekenhuis gelegen. Dit nadat Romy van een giftige paddestoel had gegeten en ook benauwd was.

Ik heb toen nog een tijdje met je moeder zitten praten in de familiekamer. Vandaar dat ik hoorde wat er met je dochtertje was en ik je verhaal hier op ZP herkende.

Ik wil jullie heel veel kracht wensen. Ook ik brand een kaarsje en hoop dat jullie meisje snel weer de goede kant op gaat!

4. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    meid wat vreselijk om te lezen dat je meisje zo ligt te knokken. Hopelijk knapt ze gauw weer op.
    heel veel sterkte meid en een dikke knuffel

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Poeh, wat een pech voor het kleine meisje! Ik dacht dat de paddestoel uiteindelijk geen symptomen gaf, maar blijkbaar heeft het uiteindelijk toch nog benauwdheid veroorzaakt. Zou het te maken kunnen hebben met dat wat het meisje nu moet doormaken?

6. hopseflopsen

17 jul 2007
    17
    0
    0
    Geen idee, ik weet naar wat haar moeder vertelde dat ze aan het onderzoeken waren of het ziektebeeld wat Romy had overeen kwam met een paddestoel vergiftiging of dat het ergens anders aan lag.

7. mama c

mama c Niet meer actief

Heel veel sterkte voor jullie toegewenst! Zo verschrikkelijk dit, je allerliefste lieffie zo te zien vechten voor haar leven.

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat een narigheid allemaal. Hopelijk weten ze snel waar het aan ligt. Niks waard als je je kindje zo ziek moet zien.

9. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    sterkte

10. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieverd , ik heb met tranen jullie verhaal gelezen hopelijk komt alles goed met jullie meisje , ze is in goede handen in het radboud (teminste onze ervaring) k zal de kaarsjes branden en hopen dat jullie meisje snel opknapt dikke knuffel

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeetje meid wat een ellende moeten jullie en Romy allemaal doormaken! Heel veel stertke en vooral kracht voor jullie en jullie kleine meid toegewenst!

Ik hoop dat ze nu in goede handen is en er oplossingen gaan komen!

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Oh wat erg dit heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke knufff voor Romy!!!

13. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    In gedachten bij jullie......

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

En de artsen je maar niet serieus nemen en zeggen dat je overbezorgd bent

Nou, niet dus :( je gevoel heeft altijd gevoeld dat het niet helemaal goed was met Romy

Denk voortdurend aan jullie!

15. ikkie2009

ikkie2009 Lid

10 aug 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vechten Romy, vechten!! Je mama is er voor je!!

Lieve Ilona, heel veel sterkte meis, ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt... Ik denk continu aan jullie...

Dikke knuffel

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ontzettend veel sterkte... ik denk aan jullie

17. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk zijn jullie de nacht goed doorgekomen. Ik heb er niet van geslapen heb zo met jullie te doen.
    Hopelijk kom je snel met goed nieuws!
    Liefs droppi

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik hoop dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen.. En dat de artsen in het radboud jullie Romy kunnen helpen.
    En jullie goed kunnen steunen! Heel veel sterkte nogmaals

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    pff heb kippevel over mijn hele lijf!!! Romy meisje vecht ervoor!!! ook ik denk aan jullie.....
    veel liefs rensje

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Arm meiske:(
    Ik hoop dat ze goed wordt geholpen in het ziekenhuis en dat ze omringd door liefde van papa, mama en Demi er snel weer bovenop komt.

Romy, je kunt het!

Deel Deze Pagina