Ja, het klinkt alsof medici hebben gefaald, maar moet dit nu? Ik zou zeggen; laat Ilona en familie op mediagebied met rust zodat ze al hun aandacht kunnen richten op Romy. Een kaarsje, een poster, een gedicht, een aangevraagd liedje en alle lieve steunbetuigingen en beterschapswensen vind ik allemaal prachtig.
ohh lieve romy je blijf maar in me gedachte rond spoken. vecht lieve meid, je kan nog niet gemist worden. laat de artsen maar versteld staan.
Wat een naar bericht...zo gehoopt op echt goed nieuws!! Hopelijk helpen de tips die meiden hier gezocht hebben...
Ja het eerste berichtje is voorbij gekomen! Ging alleen zo snel dat ik het niet over kon typen.....! Van ene Corina...
Vriendin van Ilona heeft ook nog niks van dr gehoord, Wendy houd mij een beetje up2date als ze Ilona heeft gesproken Gister zat ilona er helemaal doorheen aan de telefoon maar dit lijkt mij meer dan logisch! Wendy heeft hier ook gelezen en vind het geweldig hoe wij hier voor Ilona en Boy klaarstaan. Zelf heeft ze ook het nummer aangevraagd van Jeroen van der Boom
Volgens mij heeft Boy ook hyves....staat in de lijst van Ilona. Aangezien hij niet al 500 berichten heeft is het misschien een idee om de tips naar hem te sturen.
Ik zie nu dat er 137 actieve gebruikers zijn die dit onderwerp kezen op dit moment!!! Maar weet er iemand wanneer de poster naar het ziekenhuis gaat??
Het bericht is ook al naar de oma van Romy gestuurd....en ik denk eerlijk gezegd dat we het verder aan hen moeten overlaten...
@ twinkle star: Poster is in het ziekenhuis aan de verpleging afgegeven. Zij geven deze aan Ilona en Boy..
ik had in sms gezet lieve romy word snel beter vecht door liefs corina hehe ik was dat dus maar begin van de middag verzonden en net pas langs gekomen
Jeetje, wat is dit vreselijk Ik heb alle berichten gelezen en kan geen woorden meer vinden. Uiteraard ook een kaarsje aangestoken en een sms gestuurd. Hoop echt dat ze het gaat halen.... Sterkte voor de ouders en rest van de familie