Edit: op verzoek verwijderd ergens vind ik dit wel erg ver gaan wij moeten geen keuze,s gaan maken voor de familie waar wij niet zeker van weten of zei daar voledig achter staan. hun steunen is oke.
Als die 154 mensen die nu meelezen een sms sturen naar 3333 voor Romy. Steunen ze een goed doel en kunnen ze Romy en haar familie steunen in de o zo moeilijke tijd. Misschien brengt ze dat een klein beetje licht in deze donkere dagen!
Ik lees vanaf het begin mee in dit topic. Nog nooit heb ik gereageerd. Ik normaal goed het leed van anderen van me afzetten.(moet wel ivm werk) Alleen nu laat Romy me niet meer los. Ik lees meerdere keren per dag hier bij. Ik voel een bepaald soort spanning als ik het topic open. Gewoon omdat ik niet weet wat te verwachten. Ik heb een kindje dat op een maand na even oud is. Heel onwerkelijk gewoon.
Edit: uit respect verwijderd Nogmaals...uit machteloosheid onderneem je snel actie, maar laten we met z'n allen na blijven denken wat we doen. EN positief blijven! Romy, je bent een kanjer. Wij vechten met je mee.
maar dat vind ik ook van mailen naar een arts , ik snap dat je machteloos voelt en dat je er alles aan wilt doen om romy te helpen maar wij kunnen en mogen geen keuze,s maken wat betreft de medische keuze,s ... we kunnen ideeen aan dragen! maar daar houdt het ook bij op maar het aller belangrijkste is om de ouders te steunen , en te laten horen en voelen dat er mensen zijn die hun steunen in het gevecht .
Edit: verwijderd Het is allemaal heel erg mooi, met een poster met wensen, kaarsjes, steunbetuigingen maar dit is wel heel erg bout. Las ergens ook nog dat het ziekenhuis gebarricadeerd moet worden? Zo gaat ie wel weer.
Zag dat wat ik getypt had ook al gezegd was, dus ff gedelete. Heel veel sterkte voor ilona en familie en ik hoop dat romy het gaat redden!
Mee eens. Dit is niet aan ons! Ik ben er van overtuigd dat de familie alles zal doen wat binnen hun macht ligt om dit kleine vechtertje te helpen. Wij kunnen slecht bidden en hopen op beterschap. En door de kleine dingen die we kunnen doen, laten we al zien hoeveel we aan ze denken. Ik ga mijn bed opzoeken... Lieve Romy, mooie meid met je prachtige blauwe ogen. Vecht! Laat niet los. Kom snel terug!!! Ik wens je een goede nacht en hopelijk lees ik morgen weer goed bericht. Dag lieve meiden! Jullie zijn stuk voor stuk schatten! Hartverscheurend en hartverwarmend...
Dames ik ben het met jullie allemaal eens dat dit niet had mogen gebeuren; maar zullen we on-topic blijven alsjeblieft! Hier heeft Ilona niets aan als dit ooit nog eens terug gaat lezen...
Romy wat ben jij een vechtertje zeg, doet er alles aan om te kunnen blijven bij papa en mama. Dat kunnen de artsen toch niet zomaar opgeven. Veel kracht toegewenst.
Mijn hemel! wat een nieuws. Wat vreselijk om weer een terugslag te moeten verwerken en die vreselijke onzekerheid. Ik denk aan jullie ouders, zusje en familie. Veel, veel kracht voor jullie. maar.... Mijn hemel! Wat gebeurt hier. Wie denken jullie wel dat jullie zijn? Zomaar een oordeel te vellen over iets wat je eenzijdig op een openbaar forum leest? Artsen aanvallen, bekritiseren, uitmaken voor idioten en arrogante kwasten. Dingen roepen over overplaatsing. Artsen benaderen zonder enig overleg, raadpleging etc etc. Ik vind dat dit VEEL te ver gaat. Steun deze familie in deze ongelofelijk zware tijden maar houdt ook perspectief. En eigen je geen dingen toe die gewoon NIET van jou zijn! Edit: uit respect verwijderd
En lieve Romy, Lief meisje, blijf vechten he. Wij houden allemaal hoop lieverd! Ilona en Boy, nogmaals heel veel sterkte met deze ondraaglijke situatie.