Wat fijn dat de poster goed is aangekomen en dat de familie het kan waarderen. Fijn ook om te lezen dat Romy het goed doet aan de ecmo. Samen met vele anderen blijven wij ook hopen op een kerstwonder. Lieve Romy, we hopen dat je een goede nacht zult hebben.
mooie update.. wat fijn dat romy nu weer vooruit gaat op de ecmo.. mijn kerstwens is ook dat het van nu af aan goed gaat.. en mijn respect gaat ook zeker uit naar ilona en boy!
heel knap hoe Ilona haar gevoel kan beschrijven en je de emoties eruit op kan maken. Ze lijkt wat meer rust gevonden te hebben. Ik heb mijn kaarsje weer aangestoken. Hopelijk een goede nacht voor romy.
Dat gevoel heb ik ook!! Wel weer een fijn berichtje. Nu hopen dat ze snel vinden wat ze heeft voordat ze van de ECMO af moet maar voor nu dus super!
Wat fijn om te lezen dat de waardes van Romy nu weer beter zijn. Rust maar even lekker uit, kleine meid! Verzamel je krachten om beter te worden. Ik ben blij dat de poster zo veel steun biedt. Er zijn volgens mij ook nog wel wat kaarten onderweg. Ik hoop dat Ilona en Boy zich echt gedragen voelen door deze acties! Ze kunnen alle kracht, liefde en steun gebruiken in deze moeilijke tijd!
Lieve Ilona... heel veel sterkte en kracht gewenst!!! Wij hopen met heel ons hart dat Romy hier heel sterk uitkomt!
Wat fijn te horen dat de poster goed ontvangen (en gewaardeerd is). Kreeg tranen in mijn ogen van de lieve woorden van de oma en van Ilona. Daar hebben we het toch allemaal voor gedaan, ze een beetje steun proberen te geven in deze bange, donkere dagen! Nou, meisje! Nog even volhouden! We denken allemaal aan je!!
Wat super om te lezen dat Romy het goed doet aan de Ecmo en dat haar waardes nu goed zijn. Adempauze! Hopelijk helpt de rust die haar longen en hart nu krijgen zodat ze straks het weer zelfstandig kan! Zet hem op Romy!
ik ga na me bedje en hoop morgen nog steeds op positief nieuws zeker nu ze het aan de ecmo weer goed doet hopelijk komt ze daardoor nu even tot rust en kan haar lichaam herstellen.
Ik ben blij dat ik toch nog even ben komen kijken...! Er klinkt inderdaad meer "rust" in haar laatste update. En nu ga ik echt afsluiten!
Allemaal kanjers.. Romy, haar familie en andere dichtbijzijnden. Lieve schat, ook hier in huis wordt aan jou gedacht.. Er brandt hier een kaarsje, speciaal voor jou.. Hopelijk geeft dat kleine beetje licht, samen met de andere lichtjes die andere maken, dat het je energie blijft geven.
Lief klein meisje, wat doe jij je best.... Hou vol hoor!! Voor de ouders en familie veel sterkte, dit moet verschrikkelijk zijn....
Dat de familie maar een hoop steun mag hebben van de poster. Mooi om te lezen dat het in goede aarde is ontvangen. En weer een heel klein lichtpuntje, gelukkig! Kom op Romy, je kunt het!