Wat een update van de klaplong en dan later de update dat de poster is ontvangen. Fijn om te horen dat het jullie goed doet dat er zoveel mensen meeleven. Dat de waardes weer beter zijn is ook goed nieuws. Nu hopen dat het langzaam aan doorzet.
lieverd ik heb veel aan je gedacht en natuurlijk ook aan de rest van je familie. heb gister dan ook 7 kaarsjes gebrand speciaal voor jou omdat 7 bij ons het geluks getal is dus t moet jou ook helpen!!!!! hoop echt dat je een beetje stabiel door de nacht bent gekomen. ps:erg mooie poster!!
Goedemorgen. Ik heb gisteravond voor het eerst met kippenvel op mijn lijf het verhaal zitten lezen. Wat verschrikkelijk allemaal. Ook hier gisteravond 6 kaarsjes gebrand. Hoop echt dat Romy de nacht goed doorgekomen is. Ik wens ilona en haar familie ook heel veel sterkte toe. Ik zal zoveel als ik kan proberen mee te lezen hoe het verder gaat.
Met een brok in mijn keel en een taan over mijn wang lees ik iedere Update. Ik leef zo met jullie mee! Inmiddels heb ook in een kaarsje voor Romy opgestoken. Sterkte!
fijn dat de poster zo goed ontvangen is en nog veel fijner dat ilona, boy, oma en familie er ook steun aan hebben. ben blij te lezen dat ze het wel wee goed doet aan de ecmo, hoop dat ze haar een deze dagen weer kunnen gaan afbouwen , ze si er even afgeweest dus hopenlijk telt dat dan niet mee in die 2 weken dat de emco mag draaien, en dat de klaplong goed herstelt..
Wat fijn om weer een update te lezen en dat de poster zo goed ontvangen is. Lieve Romy, ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen.
Wat een vechtertje,ongelooflijk zoveel wilskracht na zoveel tegen slagen. Lees in de up-date ook meer rust. Duim mee dat Romy een rustige nacht heeft gehad
inderdaad meer rust in haar laatste update, kom op romy je kan het! ik steek weer een kaarsje voor je aan