Ik heb vannacht over Romy gedroomd. Het laat mij niet los. Ik ga even lezen want ik begrijp dat er weer een up date is geweest. Romy houd vol!!!
Ik zag gisteravond bij SR al een paar sms'jes voor Romy voorbij komen. Moest wel even slikken toen. Ik hoop vandaag op positieve berichten. Zet hem op Romy!
Wat erg toch allemaal,ik heb er geen woorden voor en iedere keer kijk ik weer of er een up-date is. Lieve lieve Romy, blijf nog door vechten!! We denken met zijn allen aan je! Kom op meis! XX
Steeds bekijk ik dit topic en hoop ik positief nieuws te lezen... Heel veel sterkte gewenst en houd moed!!!
Met een brok in mijn keel dit gehele topic doorgelezen na een tweet van een kennis... wat vreselijk is dit en wat ontzettend lief en goed van jullie dat jullie op al deze manieren laten weten dat jullie aan Romy en haar ouders en familie denken. Ik heb een kaarsje voor haar branden en hoop met heel mijn hart dat ze er goed doorheen gaat komen. Stapje voor stapje het nieuwe jaar tegemoet! Romy, Kom op meisje, vecht door!!! Ilona, man en familie, ik wens jullie alle sterkte, steun liefs om hier goed doorheen te komen. Er wordt aan jullie gedacht en we leven allemaal met jullie mee! Hopelijk komt er snel weer goed nieuws bij!
Fysiek minder aanwezig vandaag op dit topic (verbouwing thuis is begonnnen.) In gedachten niet minder bij Romy. Klein poppetje wat moet je toch een enorm gevecht leveren.
Mag ook wel, als je ziet hoeveel geld ze hebben opgehaald voor dit nummer.. Hoop dat ze het nummer inmiddels hebben..