maar zijn jullie die mensen nu ook nog enorm aan het "stalken" met goede bedoelingen? die hebben het toch druk genoeg met aan het bed van dochterlief liggen denk ik dan.
Saskia; Het gaat hier om een aangevraagd liedje bij SR11.... Misschien eerst even lezen voordat je wat neerzet....?
Jammer dat er weer een topicvervuiler om de hoek komt kijken! Ik hoop dat vannacht goed is gegaan met Romy en dat we spoedig goed nieuws kunnen lezen hier.
nee wij tonen ons medeleven en wensen de ouder heel veel sterkte toe en Romy ook. Ik zou dit als moeder zijnde ook heel erg waarderen als mijn zoon zo erg ziek in een ziekenhuis zou liggen.
door een SR-liedje aan te vragen.. waar krijgen ze daarmee precies steun? want ik neem toch niet aan dat ze voor de tv zitten..
Begrijp ik het goed dat jullie een nr willen laten afspelen maar dat hun het nummer niet hebben? Met de technologie van 2011 kan dat toch veel sneller? Als men het nummer op haar pc heeft staan gewoon even uploaden via Upload - Speedy Share - upload your files here en voila daar is het nummer en kunnen zij weer op hun pc opslaan of is dit te simpel gedacht?
nahja have fun... Ik hoop dat romy snel weer beter is en laat haar ouders en behandelaars gewoon hun uiterste stinkende best doen. Daar hebben ze veel meer aan.
Nou serious request is grotendeels radio hoor, en ze hebben overal radio. Dit is gewoon medeleven tonen. Als het je niet bevalt, reageer dan gewoon niet...
ik wil graag op mijn afbeelding ook t hart voor Romy..maar krijg m niet groot zodat ik m kan opslaan?
Gewoon de poster ff opslaan op je pc, dan bij paint openen. Vervolgens verkleinen tot 20% en dan opslaan. Dan kan je em als avatar gebruiken.