Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja alleen krijg de poster dus niet opgeslagen ;)

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    als het goed is kan je deze opslaan

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    thanks!!!!!!!!!!!!!!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Helaas weet ik uit ervaring dat het erg fijn is als mensen in dit soort situaties aan je denken, ongeacht op wat voor manier, of dat nou een kaartje een telefoontje een sms, een mail of in dit geval een poster of een liedje bij sr11 is (waarmee je ook nog eens een goed doel "mama's" steunt ) Ik kan het wel waarderen en de artsen die doen zeker hun best dat geloof ik wel.

Het zal heel bijzonder zijn als ze per ongeluk de radio aan hebben en horen dat er zo aan ze gedacht wordt ! denk ik !

Romy Blijf vechten meisje!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoop dat Romy de nacht goed is doorgekomen. Romy je hebt al een heel gevecht gestreden maar vecht door meisje. Familie heel veel sterkte!!

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

of gewoon op je avatar gaan staan en "afbeelding opslaan als" met je rechtermuisknop..

dat is iets sneller ;)

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @sjaantje: graag gedaan

@marilouise: mooi verwoord, denk zeker dat het ze goed zal doen

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Super meiden...ik denk dat medeleven op wat voor manier dan ook een super mooi gebaar kan zijn.

Een klein gebaar kan van grote waarde zijn dus dat liedje op de radio laten draaien is enorm lief en komt uit allemaal mooie en warme harten...

Ik heb zojuist een smsje gestuurd en het plaatje aangevraagd.

Er zullen altijd verdeelde meningen zijn op een forum, de zure appels draaien hopelijk van zelf wel bij :D;)

Liefs Bob

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Het gaat om het idee. Maar ik snap je wel Saskia. Ik heb er ook niet aan meegedaan.
    Mijn kaarsje voor Romy brand. Meer kan ik niet doen.

10. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    SR Dames,

ga er maar niet vanuit dat ze bij radio 3 (illegaal) gebrande liedjes gaan draaien..

11. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik vind het verschrikkelijk allemaal en het maakt mij volgens mij niet uit hoe iedereen deze mensen willen steunen. Als je paarse sokken aan wil trekken omdat jij denkt dat dit romy help vooral doen. Ik vind het super hoe iedereen meeleeft. Ik hoop echt heel erg dat romy hier uiteindelijk zo gezond mogelijk weer uitkomt en dat ze weer de oude word.
    Lieve romy word snel beter want er is nog zoveel liefde voor jou op deze aarde.

dikke knuf kim

ps heeft iemand nog iets gehoord of ze de nacht goed is doorgekomen?

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ben erg benieuwd hoe het gaat. Lieve romy kom op meisje blijf vechten!

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Nog geen nieuws vandaag?

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier heeft ivy weer een nieuw kaarsje uitgezocht. toen ik m aan stak zei ze zo nou is kindje niet meer ziek he mama. was het toch maar zo simpel

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Maar hebben ze dat nummer nog niet gedraaid dan?
    Als er al zoveel geld voor is betaald, ben ik bang dat ze het niet meer gaan draaien..

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Kan ooit nog dagen erna pas gedraaid worden bij SR. Krijgen zoveel aanvragen dat het niet lukt om ze allemaal te draaien binnen de tijd.

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Romy, Je spookt de hele dag door mijn gedachten heen.
    Als mijn kinderen iets uitspoken en ik wil mopperen zie ik jou voor me zo klein en ziek en zie ik in dat mopperen geen zin heeft en ik heel blij moet zijn dat ik een reden heb om te mopperen.
    Wat zou ik je vader moeder en zusje graag dat gene wil geven... een Romy die gezond is en waar op gemopperd word omdat ze kattekwaad heeft uit gehaald, een Romy die alle kleren uit de laden trekt en door de kamer heen strooit en doet alsof het sneeuwt.
    een Romy die haar eten in haar haar smeert ipv in haar mond stopt, een Romy die gewoon kind is en geen patient.... een Romy vol van leven en niet ziek.

Lieve Romy ik denk aan jou en samen met jou vecht ik om jou weer een mooie toekomst te geven. in gedachten vechten wij allemaal met je mee ...
    Lieve Romy vecht aub knetterhard door en bewijs die dokters dat zij ongelijk hebben en jij dit kan en zal gaan winnen!!!

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Heel mooi verwoord Silvia009! Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

19. vlindertje013

vlindertje013 Nieuw lid

20 dec 2011
    4
    0
    0
    NULL
    Nederland
    #2699 vlindertje013, 20 dec 2011
    Laatst bewerkt: 20 dec 2011
    *zucht* :(

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Meiden er is een update op Hyves, maar ik kan hem niet kopieren en plakken op mijn telefoon.....

Misschien ka iemand anders hem even neerzetten?

Deel Deze Pagina