Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Pfff...blijft heavy...hopelijk iets meer bevestiging straks door de artsen

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pfff heftig zeg. :(
    Ik weet niet meer wat ik moet denken nu..

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden!!! Heb ook de update gelezen. Hier brandt nog steeds een kaarsje voor Romy en haar ouders

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Fijn dat ze stabiel de nacht is doorgekomen! Ook vind ik het prettig om te horen dat andere opties bekeken worden en lijkt me voor Ilona en Boy ook fijn dat je (of dit nu wel of niet de diagnose is/wordt) weet dat je gehoort bent en dat die mogelijkheid bekeken en besproken word.
    Ik hoop dat romy snel nog 1 keer de kracht kan vinden om wakker te worden en te laten zien dat ze er nog helemaal is!

Ilona en Boy enorm veel kracht gewenst. Ik hoop dat jullie heel snel jullie meisje weer vast mogen houden en haar stemmetje horen en haar armpjes om jullie heen mogen voelen.
    Ik heb enorm veel respect voor de manier waarop jullie hier mee omgaan! jullie dochter heeft de kracht die ze ondertussen al vele malen heeft getoont niet van een vreemde.

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Ilona en Boy, Fijn om te lezen dat jullie Romy stabiel is gebleven vannacht. Hopelijk hebben jullie een goed gesprek met haar artsen gehad en is er nu meer duidelijkheid voor jullie. Die onzekerheid lijkt mij echt verschrikkelijk. Uiteraard denken wij nog steeds aan jullie en wensen we jullie alle kracht en sterkte toe. Ik heb het al eens eerder geschreven maar jullie zijn fantastische ouders.

Lieve Romy, wat ben je toch een kanjer en een vechtertje! Iedereen is zo ontzettend trots op je.

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Gevonden.

Lieve familie van Romy, hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is met Romy en kunnen de artsen een behandelplan opstellen en wordt jullie prinsesje snel beter! Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie. Mijn gedachten zijn bij jullie.

7. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    op pagina 271 staat de laatste update.

Romy meisje, wat ben je toch een MEGA-vechtertje. Hou vol meis, papa en mama en zusje en de rest van de familie wachten op je om je te kunnen knuffelen en vasthouden.

Nog steeds brand er een kaarsje voor je.

8. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Wat heftig allemaal!! Wat ben je een kanjer Romy,blijf vechten! Zal ook een kaarsje branden...

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Oh meisje, ik hoop dat je snel wakker wordt!
    Blijf vechten, je kunt het!!

Ilona, Boy, hou vol en veel sterkte gewenst!
    Ik heb heel veel bewondering voor jullie!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lieve Ilona, Boy, Romy en familie,
    Wat fijn dat jullie meisje de nacht goed is doorgekomen en dat de artsen, toch ook gelukkig de moed nog niet opgeven en verder gaan kijken. Niet alleen Romy vecht voor haar leven, maar jullie doen dit ook! Blijf volhouden en hoop houden en hopelijk komt het dan ( naar omstandigheden ) zo ver mogelijk goed!
    Dikke knuf!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat een ontzettend heftig gevecht leveren jullie op dit moment! Alle kracht gaat naar jullie uit op dit moment.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Romy blijf vechten meisje!!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik lees nou al een tijdje mee, maar weet steeds eigenlijk niet goed wat ik nou moet zeggen. Wat kun je zeggen in deze situatie?

Mijn hart is bij het kleine vechtertje en haar papa en mama. Hulde voor de Ilona en Boy, die zich van dag naar dag slepen. En hulde voor Romy, het kleine dappere vechtertje dat de gemoederen zo bezig houdt.

Ik brand elke dag een kaarsje en steeds als ik mijn dochter naar bed breng denk ik aan Romy. En dan dank ik God dat ik mijn dochter naar bed kan brengen en met een rauwe keel van de verkoudheid een verhaaltje kan voorlezen.

Onze gebeden gaan uit naar jullie, en ik wens jullie alle kracht, licht en sterkte toe!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het bericht leest in elk geval positief op het laatste zinnetje na. Ilona wordt in elk geval gehoord door de artsen door de optie ARDS t bespeken.
    Ben benieuwd wat de artsen vanmidag te vertelln hadden.

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Jeetje wat een gevecht moet jullie meisje leveren. Hopelijk hebben jullie een goed gesprek gehad met de artsen hebben jullie meer duidelijkheid voor wat er met Romy aan de hand is en ze haar daar naar kunnen behandelen. Ik heb de update ook gelezen en op zich positief, maar ook dat laatste zinnetje dat ze niet reageert op prikkels en niet meer wakker is geweest baart mij toch wel wat zorgen. Kom op Romy kom alsjeblieft terug en maak er nog een mooi leven van met alle mensen die om je geven. Je bent zo'n dapper meisje en je kunt het. Hier branden de kaarsjes ook weer.

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hou vol Romy, er wacht nog zoveel moois op je!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lieve Romy, je hebt al bewezen hoe hard je kan vechten.. Laat de artsen voor de zoveelste keer versteld staan.. Kom terug bij papa, mama, je zusje, opa, oma.... Kom op meisje..

We blijven positief:)

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben blij te lezen dat jullie meisje vannacht stabiel is gebleven. Fijn dat de artsen het toch serieus nemen waar jullie aan denken.
    Wat is jullie meisje sterk dat ze maar door knokt en wat een diep respect heb ik voor jullie. Ik kan me niet eens indenken hoe afschuwelijk dit is en hoe bang jullie zijn. Ook hier brandt weer een kaarsje natuurlijk.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    kom op kleine meid blijf vechten.

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ik lees al een poosje mee weet niet wat te zeggen!!
    Maar wil Ilona en boy heel veel sterkte wensen en denk elke dag aan jullie!!!

Lieve romy blijf vechten en kom terug bij je papa, mama zusje en verdere familie

Deel Deze Pagina