Spoedvraag ! dochter per direct over laten plaatsen naar ander ziekenhuis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona23, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jeetje wat een heftige berichten weer! Aan de ene kant fijn dat ze nu weten wat ze heeft, maar het kan gewoon nog steeds alle kanten opgaan, laten we hopen dat t gewoon de goede kant op zal gaan!
    Wat moet haar familie zich machteloos voelen zeg! Nogmaals heeeeeeel veel sterkte!
    Romy, kom op klein vechtertje, ook hier kan jij bovenop komen!

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Heel veel sterkte en kracht Ilona en Boy..de komende dagen en weken..
    Ik ga zo hard duimen voor Romy. Duimen voor een kerstwonder..

Lieve Romy, vecht door meisje..net zo goed als je tot nu toe hebt gedaan. WWant jij gaat gewoon beter worden, je bent sterk, dit kun jij aan kleine meid !

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat ze nu weten wat het is en de behandeling daar op af kunnen stemmen.
    Kom op lieve Romy je hebt al zoveel overwonnen zo sterk ben je, dit moet je ook gaan lukken! Dit zou het mooiste kerstcadeau ooit zijn voor papa en mama!

Hartverscheurend Ilona's laatste update.:(

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik lees al steeds mee, maar heb nog niet gereageerd, ook omdat ik niet weet wat te zeggen. ilona's laatste Hyves-bericht raakt me echter zo enorm (tranen lopen over mijn wangen), dat ik wel moet reageren... Wat een kracht heeft die meid, dat ze zich nog steeds zo goed kan uitdrukken, ondanks alles wat er gebeurt.
    Ilona, kom op! Je kunt het! Je moet er gewoon zijn voor je dochter, zodat ze zich hier doorheen kan vechten, hoe moeilijk het ook is om toe te moeten kijken. Je kunt dit echt...
    Romy, lieve kleine meid, wat een ellende, maar wat ben je sterk en moedig dat je het al zo lang volhoudt! Nog even doorvechten zodat je weer beter wordt, meisje! Je ouders kunnen je nog lang niet missen.

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Blijf vechten kleine kanjer!!

6. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Oh Ilona, wat komt dit laatste berichtje hard bij mij binnen! Konden we maar iets voor je doen! Een onmogelijke opgave om dit al zo'n lange tijd aan te moeten zien! Probeer uit elk lichtpuntje je kracht te halen! En blijf geloven in je kind! Ze heeft bewezen dat ze bij jullie wil blijven, Romy is een sterk meissie die er alles aan doet om op deze wereld te blijven!

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik steek weer een kaarsje aan!

8. Maia

Maia Niet meer actief

lieve Romy, je bent al zover gekomen, kom op, je kan het!

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Heel veel sterkte voor de familie. Hier zet ik het kaarsje ook maar weer aan.

Lieve kleine Romy, blijf vechten meisje. Je bent zo sterk!

10. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik heb weliswaar geen kaarsjes op mijn werk, maar ik zet mijn mini-kerstboompje aan voor je Romy. Speciaal voor jou gekocht.

Hij zal in alle mooie kleuren toonbaar zijn. Elke kleur is een betekenis: rood voor de liefde, groen voor je kracht, blauw voor de hoop en paars is voor je vechten. Want dat doe jij, kleine vechter! Blijf doorgaan voor jezelf, voor je pappa en mamma en je kleine zusje.

We denken aan je Romy.

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Romy je kaarsje brand alweer hier in huis..
    Je ziekte heeft nu eindelijk een naam.
    Nu weet jij wat je hebt....en ik weet gewoon zeker dat je dit gevecht kan winnen, je bent al zover gekomen je bent nu op weg naar de finisch op weg naar de armen van mama op weg naar jouw toekomst, kom op zert er een extra tandje kracht bij en gaan met die banaan!!!!!

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    blijft vechten Ilona en Romy! Het lijkt me een verschrikkelijke strijd. We leven allemaal met jullie mee.

13. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Romy, ik denk elke dag aan je.

Meiden, ik lees dat er weer up-dates zijn, maar ik kan ze niet zo snel vinden. Weten jullie op welke pagina?

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Romy, wat moet je toch allemaal doorstaan, maar als je hier uitkomt krijgt niemand jou meer klein!
    Je bent een kleine leeuwin die vecht voor haar leventje, al 2 weken lang. Je moet hier uitkomen. Dan koop ik een mooie knuffelleeuw voor je kleine vechter ...

*Steekt weer een kaarsje op*

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hij stond op pag. 278

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zowel op de site als thuis brand een kaarsje voor Romy....
    verder kan ik geen woorden vinden behalve heel erg veel sterkte voor de familie en Romy kom op meis je bent een kleine vechter!!!

17. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt! voor het plaatsen. Ik heb inmiddels ook het bericht gevonden wat er is geconstateerd. Vreselijke berichten weer.

Ik blijf wachten op een kerstwonder... alle liefs en sterkte.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeetje, krijg kippevel van het laatste berichtje van Ilona.. Ik kan me totaal geen voorstelling van maken hoe zij zich momenteel moeten voelen.. Weten wat je kleine meisje heeft en er eigenlijk niks mee kunnen.. Lieve Romy, je kan het.. Zet 'm op en vecht meisje..

Ilona en Boy, heel heel veel sterkte.. Je mag boos zijn, je mag wanhopig zijn, je mag je kut voelen.. Jullie zijn zo ontzettend sterk..

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Diep geraakt! Ongelofelijk wat moet er allemaal verwerkt worden. Zo erg.

Misschien wel goed om te weten dat ARDS een ziekte is die optreedt door het beademen of andere reden. De reden voor het initiële ziekenhuisbezoek is het waarschijnlijk niet. Ik ben heel benieuwd wat nou de eigenlijke veroorzaker is. ARDS kan niet behandeld worden, de longen moeten zich herstellen. De vraag is of er iets anders is wat de ellende bij de longen veroorzaakt. Vreselijk dit.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Lieve Ilona, krijg de tranen in mn ogen van je laatste berichtje. Wou dat ik de last gewoon even van jullie over kon nemen zodat jullie even op adem konden komen. Deze ellende wens ik mn ergste vijand nog niet toe. Machteloos toe moeten zien hoe je meisje zo ziek is en vecht voor haar leventje. Ik krijg het alleen maar koud bij het idee al. Een hele dikke knuffel voor jou en heel veel kracht en sterkte gewenst.
    Lieve Romy wat zal jij moe zijn van deze onmenselijke strijd. Wat ben je dapper en sterk zeg dat je maar door blijft knokken. Doe je best nog even meisje, dan kan je straks papa en mama weer knuffelen en lekker spelen en trotse grote zus zijn.

Deel Deze Pagina