Lieve lieve romy! Moppie! kan je nog even heel sterk zijn!? eindelijk weten de dokters wat je hebt meisje. Ze zullen je helpen en steunen. ze wisten niet dat het je weer zieker zou maken toen ze je weer wilde helpen. Je hebt bewezen dat je het kon. Wil je het nog een keertje doen? Je bent vast erg moe! Strakjes mag je in mama's armen rusten. gewoon terwijl je haar aankijkt en terwijl ze je haartjes streelt. Nog even knokken meisje. Echt je kan het. Je fam kan niet zonder je. en je moet nog zoveel moois ontdekken in de wereld meis. Lieve Romy nog een keertje. je kan het. Lieve Ilona en Boy. Schreeuw het uit! wat zullen jullie verscheurt worden door emoties! Alles door elkaar. Wat zijn jullie sterk voor jullie mooie kleine meid! ze kan het ze heeft het bewezen dat ze het kan! ik hoop dat jullie dit donkere hoofdstuk in jullie boek heel snel kunnen sluiten. Van uit hier een dikke knuffel.
@Adi, ze geven die RS inentingen alleen in het eerste jaar na de geboorte in de maanden met een r erin. Maar dan nog als ze in januari geboren zou zijn, in april naar huis.. dan krijgen ze het bijna nooit meer in het "r seizoen". Het is namelijk een hele dure behandeling (oke, wat is duur als het gaat om mensenlevens) dus zorgverzekeringen zijn niet zo happig hierop. En na hun 2e jaar krijgen ook de risico kinderen het niet meer! (en ook al zijn ze ingeent dan nog is dat geen garantie dat ze geen rs krijgen)
Lieve Ilona en Boy, Alle gevoelens die je hebt mogen natuurlijk gewoon gevoeld worden. Schreeuw het uit, zoek een boxbal op en reageer je af, ren een eind of wat dan ook om al je woede en frustratie kwijt te raken!!!!! Ik heb ontzettend veel bewondering voor jullie! Jullie zijn enorm sterk. Natuurlijk heb je het gevoel dat je het niet meer aan kunt, maar jullie kunnen je toch weer bij elkaar vegen en weer verder gaan! Zet hem op, raap het laatste beetje moed en hoop en kracht bij elkaar en ga er nog even voor. Altijd als je denkt het niet meer te kunnen wordt het beter, komt er een eind aan de ellende. Zet hem op allemaal!!!!!!
Ik heb er geen woorden voor wat jullie allemaal door moeten maken. Hier een dikke knuffel van mij xxx
Ik weet dat ze alleen in R-maanden worden gegeven, mijn kinderen hebben die prikken gehad. Maar onze kinderarts vertelde dat de risicokinderen ze langer krijgen, soms wel 4 jaar.
Dit kan niet, dit mag niet! Zo'n klein weerloos poppetje mag niet zo ziek zijn. Het is zo oneerlijk. Je gunt dit niemand maar een kind al helemaal niet. Ilona en Boy jullie zijn helemaal op, wat moet dit ongelovelijk zwaar zijn. Nog steeds in gedachten bij jullie. Dat kerstwonder mag nu wel gebeuren.
ik lees al een tijdje mee en in het begin kon ik nog de woorden vinden voor troost en steun. Maar op dit moment ben ik helemaal sprakeloos. Lieve Romy, je bent een Kanjer !!! Lieve papa en mama van Romy jullie zijn ook 2 dikke kanjers. Jullie strijden deze strijd echt samen met jullie kleine prinses !! Heel veel sterkte. Ik blijf jullie volgen !! De kaarsjes blijven branden en mijn gedachten zijn veel bij jullie !
Wat een verschrikkelijke strijd moet je toch leveren kleine meid.... Zo jong en al zo hard moeten vechten voor je leventje. Meisje toch, geef het alsjeblieft niet op!! Hou het vol liefje en wordt snel beter! Zoveel mensen leven met jou en met je papa en mama mee. Zoveel mensen die een kaarsje branden en die maar 1 kerstwens hebben: jou beter zien worden! Lieve kleine meid, mijn gedachtes zijn bij jou en je familie.
gekopieerd van de hyves van Ilona.. Lieve allemaal, Weer een nieuwe dag vandaag, weer een dag vol verdriet. Weer een dag dat ik geen contact heb met mijn dochter. Weer een dag dat romy verschrikkelijk hard aan het vechten is. Weer een dag met vele vragen, maar de belangrijkste vraag daar krijgen we geen antwoord op. Word Romy beter en gaat ze deze vreselijke strijd winnen ? Aan de Ecmo is Romy nog steeds heel stabiel gelukkig. Dat maakt het zo onwerkelijk wat er afgelopen zondag is gebeurd. Nog steeds ben ik heel kwaad, mijn meisje was zo stabiel ! Hoe kon het gebeuren dat Romy een klaplong kreeg en een hartstilstand.....waarom waarom waarom. Langzaam word weer geprobeerd de ecmo af te bouwen, dit gaat tot nog toe heel goed. Zie je wel, mijn meisje kan het ! Maar de angst slaat me meteen weer om het hart, als romy van de ecmo af is moet ze weer terug naar de IC. De vorige keer lag ze daar pas een uurtje toen het bijna fataal mis ging. De dag dat Romy terug mag naar IC zal voor ons dan ook echt een hel zijn. Doordat Romy nu naar alle waarschijnlijkheid ARDS heeft moet er vooral heel zorgvuldig met de beademing om worden gegaan. Als dit niet gebeurd dan.........ik wil er niet over nadenken ! Meisje, blijf sterk.....vecht door....wij geloven in jou
Lieve allemaal, Weer een nieuwe dag vandaag, weer een dag vol verdriet. Weer een dag dat ik geen contact heb met mijn dochter. Weer een dag dat romy verschrikkelijk hard aan het vechten is. Weer een dag met vele vragen, maar de belangrijkste vraag daar krijgen we geen antwoord op. Word Romy beter en gaat ze deze vreselijke strijd winnen ? Aan de Ecmo is Romy nog steeds heel stabiel gelukkig. Dat maakt het zo onwerkelijk wat er afgelopen zondag is gebeurd. Nog steeds ben ik heel kwaad, mijn meisje was zo stabiel ! Hoe kon het gebeuren dat Romy een klaplong kreeg en een hartstilstand.....waarom waarom waarom. Langzaam word weer geprobeerd de ecmo af te bouwen, dit gaat tot nog toe heel goed. Zie je wel, mijn meisje kan het ! Maar de angst slaat me meteen weer om het hart, als romy van de ecmo af is moet ze weer terug naar de IC. De vorige keer lag ze daar pas een uurtje toen het bijna fataal mis ging. De dag dat Romy terug mag naar IC zal voor ons dan ook echt een hel zijn. Doordat Romy nu naar alle waarschijnlijkheid ARDS heeft moet er vooral heel zorgvuldig met de beademing om worden gegaan. Als dit niet gebeurd dan.........ik wil er niet over nadenken ! Meisje, blijf sterk.....vecht door....wij geloven in jou !
Ik zit hier met Kippevel Ilona en Boy ik hoop dat de artsen jullie kunnen geruststellen dat ze weten wat ze doen. Dat ze voorzichtiger zullen zijn en misschien een andere aanpak dan afgelopen zondag zullen hebben. Ik hoop dat ze jullie goed ondersteunen en begeleiden in deze hel die jullie doormaken! zodat het allemaal wat dragelijker is. En dat jullie meisje het dit keer beter doormaakt. Enorm veel sterkte voor de moeilijke dagen en uren die nu nog voor jullie liggen
Oh lieve Ilona... Jullie strijd wil ik me niet voorstellen! Jullie zijn als gezin zo sterk. Maar wees niet te sterk. Schreeuw, huil, gil. Je hebt er recht op! Ik blijf voor jullie bidden. En de kaarsjes blijven branden. Het is een gruwelijke en oneerlijke strijd die jullie met zijn allen moeten leveren. Probeer maar niet te veel aan de dag dat ze van de ECMO af moet te denken. Je bent een topmoeder en iedere moeder op deze wereld zal reuzetrots zijn op jou! Ik in elk geval wel! Je bent zo sterk, je hebt zoveel kracht. Maar ook jouw kracht is niet onuitputtelijk. Mijn gedachten zijn bij jullie in deze vreselijke tijd.
Wat fijn om te lezen dat jullie meisje nog steeds knokt. Ik vind het zo ontzettend knap van jullie dat jullie zo sterk zijn. Ik hoop dat jullie snel weer een al is het maar een klein beetje contact met jullie kleine meid krijgen. Dat is voor een vader en een moeder toch het belangrijkste wat er is. Heel veel sterkte de komende dagen en hier word elke dag aan jullie gedacht. dikke knuf kim
Ik heb gewoon geen woorden. Weet niet wat ik moet zeggen. Romy: kom op meisje, blijf vechten! Ilona: wat moet je je nog steeds machteloos voelen, kijken hoe je meisje daar ligt te vechten terwijl je niks kan doen. Wel "fijn" dat je nu weet wat ze heeft. Hopelijk (en ik bid met heel mijn hart hiervoor) vind ze de kracht om dit te overwinnen. Knuffie.