Zucht.. verschrikkelijk. Heb er geen woorden voor. Romy, kom op kleine meid! Laat iedereen versteld staan en kom snel terug! Boy, Ilona, Demi en familie; heel erg veel sterkte!
Dit is echt te afschuwelijk voor woorden. Als je je kleine smurf thuis ziet rond rennen kun en wil je je er gewoon geen voorstelling van maken . We blijven kaarsjes branden. Kom op meiske.......
Vanaf gisteravond even niet meer meegelezen, en lees nu wat een vreselijke update Ilona geplaatst heeft....mijn hemel hoe kan je hier nu mee omgaan als moeder. Je wil alles doen en alles geven voor je kind maar dit is zo ongrijpbaar. Dat arme kleine meisje is aan het vechten voor haar leven...iedereen hoopt, bidt en wenst een wonder!! IN gedachten bij jullie...
Ooh meisje meisje toch wat een verschrikkijke dingen gebeuren er toch met je en je blijft zo doorvechten! je bent echt een kanjer! Lieve Ilona en fam; wat een verschrikkelijk nieuws! heb er geen woorden voor Wat een angst en verdriet moeten jullie ondergaan, zo onmenselijk! Ik hoop op een kerstwonder en dat jullie kleine meid weer snel de goede kant op gaat! *hele grote digiknuf!*
Ik weet niet meer wat ik nog kan zeggen.... Lieve kleine meid, vecht door meisje! Ilona, Boy en familie...heel veel sterkte...
Hoewel ik begrijp dat ze nu even zoekende zijn en zich afvragen wat God aan het doen is, ben ik blij dat ze hun geloof hebben voor steun. Maar wat een vreselijke berichten tot elke keer weer. Hoewel niet Christelijk, is Kerstmis toch mijn favoriete feest en ik hoop zo dat er een kerstwonder gebeurt.. in het het Radboud bij de kleine Romy!
Vind het zo heftig... als je ziet dat het voor ons al bijna niet te accepteren is dat het echt niet goed gaat met Romy hoe vreselijk moet dat dan niet voor Ilona, Boy, Demi, opa's en oma's zijn? Maar ik blijf achter je staan hoor Romy! Ik hou vertrouwen in jou kracht en in jou wil. Zolang je bij ons blijft blijf ik hopen op een goede afloop!
Ik heb er echt geen woorden voor, tranen staan in mijn ogen en kunnen elk moment over mijn wangen biggelen. Als dit bij mij al gebeurt, dan kan ik me niet eens voorstellen hoe je ouders zich moeten voelen Romy. Intens veel verdriet, de hoop die langzaam aan het minderen is, maar de liefde die blijft groeien voor jou... Je bent prachtig, je bent mooi, je bent lief.... je bent een kind. Je hebt nog een heel leven voor je met prachtige dingen. Je moet nog voor het eerst naar school toe. Voor het eerst verliefd worden, verkering krijgen, je eerste brommertje rijden of je rijbewijs halen. Dit ligt allemaal nog voor je in het verschiet meisje. Je bent een knapperd en een vechter. Zoveel respect voor jou en je gezin/familie. Eigenlijk voor iedereen die zo voor je vecht! Romy, je hebt geen idee hoeveel mensen oprecht om je geven en aan je denken nu. Doe het voor pappa en mamma en je mooie zusje, laat haar niet alleen. Ze moet nog zoveel dingen leren van haar grote zus. Roddelen over vriendjes, samen naar school fietsen, samen met de Barbies spelen en weer ruzie maken over van wie welke pop is. Samen keten tijdens het eten en kussengevechten houden. Lieve Romy, denk aan wat je nog allemaal kan doen in je leven, denk aan wie je nog zoveel liefde kan geven... Wij denken aan je, elke dag weer! Vecht lieverd, vecht alsjeblieft...
Wat een vreselijke berichten weer Je hoopt zo dat er eindelijk een lichtpuntje komt in deze duisternis. Er gaat weer een kaarsje aan.
Lieve lieve Ilona, Boy en familie. Wij denken elke dag aan Romy, bij het opstaan gaat het kaarsje meteen aan. Zodra we weg moeten, nemen onze duimen het over. Wij willen jullie heel erg veel kracht, sterkte en moed geven om deze tijd door te komen. Vecht kleine Romy, vecht!
Oh wat afschuwlijk. Ik heb er geen woorden voor.......... Heel heel heel erg veel sterkte voor jullie allemaal.
@ Moeder van Stijn: Ik heb echt diep respect voor jullie. LIjkt me voor jullie extra pijnlijk nu dit te lezen over Romy zeker doordat jullie het zo recent meegemaakt hebben. Hoop voor je dat het meevalt met de heesheid en dat de oorzaak daarvan gevonden wordt. Ik ben echt superblij voor jullie dat jullie je dochter nog hebben en dat ze er nog zo goed doorheen gekomen is. Die groeiachterstand is een logisch gevolg. Ik had de update ook op hyves gezien en daar ook gereageerd. Ik vind het afschuwelijk waar Ilona en familie doorheen moeten. Ik vond het trouwens wel onbeschoft dat die arts dat vroeg terwijl Romy nog in leven is. Waar haalt hij het lef vandaan. Hoop echt dat Romy haar vechtlust niet opgeeft en ze hier doorheen komt. Ik vind het ook raar dat ze haar van het weekend willen afbouwen van de ECMO zodat ze naar het IC kan. Dat tijdens de feestdagen wanneer de bezetting een stuk minder is dan normaal. Ik vind het een risico. @ Cygnet: het kan inderdaad goed zijn dat dat erachter zit. Zou wel vreselijk zijn voor artsen om zulke moeilijke keuzes te moeten maken. Lijkt me geen fijn werk. Wat jij schreef over het herstel van haar longen kan inderdaad de oorzaak zijn van de beslissing van de artsen. Wel keihard te lezen dat ze nu eigenlijk in leven gehouden wordt door machines. Hopelijk gebeurt er nog een wonder. * zie een hele mooie tekst van Ilona voorbij komen. Echt heel mooi geschreven.* Romy blijf vechten meissie. Je bent nog veel te jong om al te gaan. Ik blijf bidden en hopen op een wonder. Ik stuur zoveel mogelijk liefde en licht toe. Ik wens Ilona, Boy en verdere familie heel veel sterkte toe. De kaarsjes branden nog altijd.
ik pak even jouw berichtje, maar er in er meerdere die het zeggen... Maar is die arts het niet simpelweg verplicht om die vraag te stellen? Kijk, het is natuurlijk een rotvraag, maar neem niet aan dat hij het met een lach heeft gedaan.