Ik sluit me bij iedereen aan, chipske, je hebt het prachtig verwoord! Kippenvel! Ook hier denk ik vaak aan Romy.... mijn gedachtes dwalen dan even af en ik hoop dan zo dat alles goed gaat.... Hoe bijzonder is het toch dat wij hier allen zoveel liefde en kracht naar haar en haar familie ''sturen'' .... Kom op meisje, vecht! Je bent een kanjer!!!
Ik wil Romy even een goede nacht wensen, waarin ze veel kracht mag opdoen voor - al is het maar een beetje - herstel van haar longen. Kusje van mij...
Heb mijn kaarsje op de site ook weer aangestoken. Klik je ook op de naam Romy in mijn onderschrift? Brand online een kaarsje, dat 48 uur 'brandt'...
chipske krijg er echt een brok van *slik* Romy rust goed uit deze nacht en spaar alle krachten op zodat je morgenochtend er tegenaan kunt gaan!!
Wat is het geweldig om te lezen dat zovelen hebben meegedaan om half 8 (en anderen op andere tijden)! Zoveel positieve energie, zoveel liefde allemaal voor dat kleine wonderlijke meisje. Ik hoop dat het goed heeft gedaan en Romy haar oogjes open doet.... Lieve kleine meid, je bent een kanjer!
Prachtig geschreven Chipske! Heb weer een kaarsje voor Romy aangestoken. Zet em op meissie! blijf vechten!
Pff wat is dit toch een hartverscheurend toppic. Ilona, boy en Demi wat zal het zo ontzettend zwaar zijn om moed hoop en kracht te vinden en houden. Romy is een zeer sterk meisje en ik hoop zo dat ze het gevecht gaat winnen. Mijn vader zei op zijn sterfbed: Treur niet mijn meisje, achter de wolken schijnt de zon en daar zal ik ook zijn. Als het zwart en donker in je leven wordt zal ik de zon voor je laten schijnen en vlinders laten vliegen. Om je geloof hoop en liefde te geven. Vergeet dit niet Ik heb op de meest bizarre momenten witte vlinders om me heen gehad. En moet dan altijd glimlachen en aan mijn lieve pappie denken. En zelfs nu ik veel aan Romy denk voel ik de warmte van mijn vader. Wat ik probeer te zeggen is dat er zoveel meer is dan we denken en de liefde die wij "zenden" zeker gevoeld wordt door Romy en haar familie. Pff is zo moeilijk om je uit te drukken.
ik heb ook weer een kaarsje aangestoken. ik heb ook een beetje de bibbers voor als ze het weer gaan afbouwen.
Ik heb vanavond om half 8 met 2 kindjes (van 3) in bad ook even mijn ogen dicht gedaan en me voorgesteld dat ik naast romy's bedje stond en haar en haar longetjes positieve energie gegeven om te herstellen. Lieve Romy, Binnenkort weer een heel spannend moment voor jou en degenen die van je houden. Ik wens met heel mijn hart dat je dan zo hersteld bent dat je het weer op eigen kracht kunt doen! Lieve Romy, ik denk aan je en geloof in je! Zet m op kleine kanjer! Je kunt het! Veel liefs, Lauwie Lieve Ilona, Boy, Demi, oma, opa en anderen die dicht bij Romy staan, Wat een ongelofelijke hel is dit voor jullie. Wat leven jullie al lang in spanning en wat een ontzettend spannend moment komt er aan. Ik wens jullie de kracht om Romy en elkaar zo goed als kan bij te staan! Onze positieve energie komt de komende dagen jullie kant op! Jullie zijn in mijn gedachten en mijn kaarsje brandt! Heel veel sterkte en liefs, Lauwie
he de laatste dagen niet achter de computer gezeten maar wel alles bijgehouden op me tel... ik ben ook echt helemaal stil van de updates. jeetje wat leven ilona boy en familie nu in een nachtmerrie zeg!!! lieve lieve romy vecht alsjeblieft!!! ook hier iemand die gelooft in een kerstwonder!!!
update Ilona Lieve allemaal, Het moment is daar, Romy staat op rustvoorwaarde voor de Ecmo. Dit betekend dat de canules nog wel in haar hals zitten, maar het apparaat ( de ecmo dus ) haar longfunctie niet meer overneemt. Ze doet het nu weer helemaal zelf, en godzijdank gaat ze dit ook nu weer goed af. Alle waarde's blijven goed, en ook de beademing staat op lage drukken. Ze blijft nu nog minimaal 24 tot 48 uur aan de Ecmo, uit voorzorg dat mocht ze een terugval krijgen de flow van de Ecmo meteen omhoog kan. Als dit niet nodig is gaat ze er dus morgenavond of zondag vanaf....De angst is echt heel groot, en we proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Het feit dat ze wederom zonder Ecmo kan, is heel gunstig ! Maar de vraag blijft, waar is het de vorige keer mis gegaan ? Liefs, Ilona...Lees meer vandaag, 23:17 , Respect 1