Zet 'm op lieve Romy!!! Doe je best! Je bent een kanjer! Lieve paps en mams en andere familie: Heel veel sterkte in deze moeilijke en onzekere momenten! Ik bid voor n wonder!!!!
Heel veel sterkte lieve Romy! Sterke meid dat je bent! Wat doe jij het toch super goed! Je laat zo merken dat jij deze aardbol niet wil verlaten, en dat je zo graag bij jou papa, mama en je kleine zusje Demi wil zijn Lieverd, zet hem op! Ik heb vertrouwen in jou! Je doet het zo goed, je bent zo sterk!
Jeetje zeg, wat hebben ze veel te verduren. Iedere keer als ik deze topic lees rollen er weer een paar tranen over m'n wangen. Ik heb ook weer een digitaal kaarsje voor romy aangestoken en blijf hopen en duimen dat ze het redt. Lieve Ilona en Boy, wat een hel maken jullie nu mee. Ik weet een beetje hoe jullie je nu moeten voelen. (Heb ook heel wat meegemaakt met m'n dochtertje en wist wekenlang ook niet of ze het zou halen) Je wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Je voelt je maag bijna letterlijk omdraaien in je buik. Je kan zelf niet meer, maar opgeven is ook geen optie. Je moet doorgaan. Ik weet zeker dat jullie het ontzettend goed doen. Blijf veel bij Romy zitten, ook al weet je zelf niet meer waar je het zoeken moet. Ik ben ervan overtuigd dat zij zal merken dat jullie er voor haar zijn. Praat tegen haar en hou haar vast. Ik denk dat Romy dat voelt en haar de kracht geeft. Ik hoop met heel m'n hart dat ze kracht genoeg heeft. Ik blijf aan jullie denken. Romy, blijf vechten voor je ouders, zusje en opa en oma. Ze hebben je echt nodig. Doe je best meisje en laat iedereen zien hoe sterk je bent. Ik hoop dat alle positieve energie genoeg is om je er doorheen te slepen. Blijf vechten!
Ik ga vannacht heel mooi over romy dromen, en een gigantische bonk positieve energie haar kant opsturen. Hou vol meiske!!
Lieve Romy, ik hoop dat je niet vecht, niet hoeft te vechten, maar zo rustig en vredig mogelijk in je bedje kunt liggen. Adem, en laten je longen zich herstellen, ontspan, heel, slaap, slaap nog meer, word beter. Veel sterkte voor jouw geliefden, en rustige, hele rustige kerstdagen gewenst.
Fijn zo'n goede update te lezen! Lieve Romy, zie je nu wel dat je het kunt! Wat ben je toch een kanjertje! En nu zo doorgaan en volhouden, meisje!
Lieve Romy ik hoop dat je de nacht goed en rustig door gekomen bent..... op naar dat mooie en welverdiende kerstwonder!!!!
Oooooh jeetje, wat een goede update van gisteravond, wauw zeg!!!! Oooooh, wat goed!!!! Weer kippenvel, maar nu van geluk! Kop op meissie, geef niet op, je bent nu al zover gekomen!!!
Ieder klein stapje vooruit is er een. Hopelijk is de nacht goed gegdaan, sterkte en duim voor spoedig herstel