Ow wat een goed bericht van gisteren avond, maar ow wat een spannende uren.. Kom op meissie je kan vechten je laat het al zien...
Thnx.. Toen ik er even bij stil stond besefte ik dat dit eigenlijk heel bijzonder is.. ineens door Romy bestaat er geen verschil meer tussen mensen.. geen haat en nijd..maar juist verbondenheid en liefde tussen mensen die elkaar niet kennen maar door (moeder)liefde zo met elkaar zijn verbonden... Als je dit bekijkt ten opzichte van de wereld waarin wij leven waar liefde soms zo ver weg lijkt en waar verbondenheid juist zo versplinterd op heel veel vlakken.. dan is er één klein meisje dat hier nog helemaal geen weet en besef van heeft.. Zij is zo aan het vechten om enkel te kunnen leven..Nu al maakt zij deze wereld een stukje mooier!... kun je nagaan wat ze nog allemaal zou kunnen doen!!..
Wat mooi geschreven.... Je hebt gelijk hoor, in de egocentrische tijden zijn we met elkaar verbonden en streven we het zelfde doel na. Is er toch nog hoop voor de toekomst. En dit kleine meisje, dat zal een verschil maken op de wereld , alleen al door er te zijn.
Ik volg het topic elke dag, en hoop steeds weer op goed nieuws, tot nu toe de laatste update stemt me goed, we denken aan je kleine romy, zet hem op vecht door.
@Ichtus: mooi geschreven!! Lieve Romy, Morgen is het kerst. Ik hoop dat jij laat zien dat wonderen bestaan en dat je een kerstwonder bent. Jij kunt het! Je vecht al zo lang en hopelijk is het niet voor niets geweest. Kom op lieve Romy!
Ik heb vandaag een meteoriet zien vliegen, dan mag je een wens doen, was niet moeilijk wat te bedenken.
Kom op lieverd! Je bent een echte kanjer en vecht maar door.. Ik blijf voor je bidden en voor je papa en mama dat ze de Kracht mogen krijgen om dit te dragen.. Speciaal op deze dagen.. Ik denk aan jullie!
Wat een mooie woorden heb ik voorbij zien komen. Wat zal het geweldig zijn als Romy dit later allemaal zelf leest. Lieve Romy en familie, in gedachten bij jullie. Blijf vechten.
Kerstavond! Hoop zo dat dit een goede avond voor jullie word!! Dat er maar echt een kerstwonder mag gebeuren!! Kom op meisje !
Wauw wat een goede update!!! Geweldig nieuws hopelijk vanavond weer een update met nog meer fantastisch nieuws
Hier brand weer een kaarsje. Kleine Romy, vecht meisje! Dit is jouw kans om terug te komen bij je ouders en zusje.
Honderdduizend kaarsjes branden voor jou Romy..deze kerstavond ! Kerstavond 2012 steek jij zelf kaarsjes aan, ik voel het !
Hoe zal het met Romy gaan? Ben zo verschrikkelijk benieuwd!!! Ik ben constant de pagina aan het refreshen. Hier brandt ook weer een kaarsje voor dat kleine dappere meisje. Ik kan me echt niet voorstellen dat het niet goedkomt met haar, ze heeft ons nu al zo vaak laten zien dat ze hier wil blijven. En het is nu al een paar keer bijna mis gegaan en toch kwam ze weer terug. Het is haar tijd nog niet!
Lieve Ilona en Romy Ik zag hier en daar in dit topic al onderschriften over Romy, maar ik kon nooit vinden over wie het nu precies ging. Nu heb ik het gevonden! Ik heb alleen de eerste paginas gelezen en de laatste en ik las vooral in de eerste paginas heel veel herkenning. Maar uit de laatste pagina`s begrijp ik dat er veel meer aan de hand is geweest dan een te lage saturatie. Gelukkig ben je verder gaan zoeken! Ik heb zelf een zoon met zuurstof thuis en een saturatiemeter en ik geef hier dagelijks 18 pufjes (aan 2 kindjes), en ik weet hoe het is om je kind zo moeilijk te zien drinken omdat de saturatie te laag is en daarom wilde ik even reageren om je te steunen. Ik ga proberen het topic door te lezen, maar het is nogal veel wat er is geschreven.. Heel veel sterkte