Lieve Romy, Het is kerstavond, morgen is het kerst. Spannende dagen en uren voor jouw papa, mama, familie maar ook van ons. De afgelopen weken hebben we zo veel aan jullie gedacht ik denk dat we allemaal een beetje van je zijn gaan houden! Kom op meisje nu is het jouw beurt, zet hem op, geen niet op en wordt geen sterretje, die zijn er nl al genoeg.
Romy, ik denk ook de hele tijd aan je. Vind het moeilijk om morgen gezellig kerst te gaan vieren, denkende aan hoe jij nu aan het vechten bent. Laat het morgen een mooie kerst worden, de dag dat jouw longen het weer helemaal zelf gaan doen. Ik hoop het zo en ben ik gedachten bij jou en jouw papa, mama en zusje.
Ik moet de hele tijd aan jou en je familie denken Romy als ik mij al zo voel als buitenstaander hoe moet jouw familie zich wel niet voelen de zenuwen gieren door mijn lijf denkende aan hoe het morgen zal zijn zonder de ECMO. Je hebt bewezen dat je een sterke meisje bent, laat ons dat aub dit keer ook zien! Dikke knuffel
Iedere dag ben je in mijn gedachte, geen moment laat je me los. Lieve Romy, ook met Kerstavond wordt er aan je gedacht, voor je gebeden en worden er kaarsjes voor je aangestoken. Heel veel lichtjes branden speciaal voor jou. Zet em op dapper vechtertje want jij bent nog niet klaar met de wereld en de wereld is nog niet klaar met jou. Heel veel liefs en een goede nacht gewenst.
Lieve Romy, wat een fijn nieuws zeg dat je nu zelfstandig aan t ademen bent! Ik hoop dat t nu echt in een stijgende blijft gaan! Kom op klein vechtertje, je gaat dit overwinnen! Dikke knuffel voor jou en je papa en mama!
Hoop dat Ilona ingrijpt mochten de artsen weer gaan rommelen met die thiopenthal! Ilona jij bent HAAR moeder en het is JOUW kind dus twijfel aub niet aan je gevoel maar grijp aub in!
Ik heb net nog een keer gebeden en hoop echt op een kerstwonder. Dit lieve kleine meisje mag niet ontnomen worden en zeker niet met kerst!