Verdorie waarom lukt het nu niet? Wat een gevechtvoor die kleine...tranen staan in mn ogen. Kom lieverd je kan het!
Klein lief meisje toch, wat ben je dapper en zo sterk... Ik brand vandaag weer een kaarsje voor je. Ilona, boy heel veel sterkte en kracht, ...
Het eerste wat ik doe is ff spieken op Hyves..... Pffff wat een update! Hoe kan een moeder dit volhouden?? Berichtje is na 3 uur vannacht geschreven ze kwam net uit het ziekenhuis. Ik heb er gewoon geen woorden meer voor. Hoe lang moet ze nog vechten? Hoe lang moet de familie dit nog volhouden? Dit is toch onmenselijk? Meer weet ik helaas niet meer te zeggen. Ben eigenlijk best verdrietig....
Ach nee toch!!!! Waarom lukt het nou niet???? Waarom kunnen er nou nooit eens twee positieve updates na mekaar zijn?!
wat ´n onmacht... Ilona, heb zooo met je te doen. Met jullie allemaal. Je lieve meisje, we geven de hoop niet op...
Pffff wat een heftige update weer. Lieve Romy je kan het lieverd!!!!!! Gisteravond heb ik tijdens de nachtmis nog een kaarsje voor je gebrand. Hier nog steeds hopend op een kerstwonder.
Laten we hopen dat de artsen haar na zo'n instabiele dag van gisteren wat meer tijd kunnen gunnen. Want zo kan ze toch niet naar de IC? Dan weten we allemaal wat er gaat gebeuren. Ze doet zo haar best, dat arme meiske, 14 uur lang deden hun longetjes zelf hun werk, als dat nou steeds een beetje langer zou kunnen!!! Maar of het zo werkt, weet ik niet... Pfff, wat zal er vandaag met Romy gaan gebeuren, 't is kerst.
Wat een strijd, voor het hele gezin! Romy, wat ben jij een knapperd, wat een doorzetter zeg! Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te knokken, dat je longetjes snel weer beter zijn. Ik bid voor je!