Wat een rotnieuws Tranen lopen over mijn wangen. Dit meisje moet beter worden. En als ze beter moet worden wat is dan een mooiere tijd dan kerst .... Ik ga zo weer een kaarsje voor dit lieverdje opsteken. Zou zo graag iets voor Ilona en Boy willen doen om hun verdriet weg te nemen, maar dat kan simpelweg niet. Verdriet is onvermijdelijk.
lieve romy, ik weet dat het zwaar is om alles zelf weer te doen meis, maar je kan het. twee stapjes vooruit en eentje terug... nu nog even rustig en straks vechten schat. ik wens voor jullie een mooie kerst volgend jaar, met jullie hele gezin, mooie lichtjes in de bomen romy, prachtige glinsterende ballen speciaal voor jou. en sneeuw om mama en papa helemaal wit te maken. ik wens een sterrenregen zodat wij allemaal kunnen wensen dat het beter met je gaat. ik wens dat je weer kan stampen in plassen en rollen in het gras... lieve romy, geef niet op! je kan het! misschien kunnen we weer zo'n energy bom doen als ze van de ecmo af gaat? baat het niet dan schaad het niet..... lieve ilona, wat zal je moe zijn van angst en wachten en hopen, ik hoop dat jullie weer snel met zijn alle thuis kunnen slapen.
Lieve familie van Romy, we hopen op een kerstwonder. Hopen dat jullie meisje volgend jaar weer aan het kerstontbijt zit en dat jullie met z'n allen kunnen terugkijken op deze nachtmerrie.
, bah wat een verdrietig nieuws. Romy meiske blijf vechten en hou vol. Ilona en Boy, heel veel sterkte gewenst. Ik duim voor een wonder.
ohhh wat verdrietig,ik weet niet wat ik moet zeggen Lieve lieve Romy,hopelijk overwin je deze strijd!!!!
Lieve Romy, hier blijft een kaarsje branden voor jou. Je kan het meisje. Laat iedereen maar versteld staan van jou!