Jeetje meid wat een verhaal..... heb tranen in mijn ogen. Gelukkig dat het weer iets beter gaat ! Ik zal voor jullie bidden.
Ik had een paar weken terug alleen het eerste bericht gelezen, en lees nu pas de rest van het verhaal...en schrik me dood! Dikke brok in mijn keel...wat een verschrikking moeten jullie doorstaan. Ik wens je meisje uit de grond van mijn hart zóveel beterschap toe, en een lang, gelukkig en gezond leven!! Hou vol meiske!!
tranen rollen over mijn wangen, Vol spanning en angst lees ik het hele verhaal. Lieve lieve lieve Romy !! Blijft vechten !!!! Een Kaarsje staat voor je aan, dikke knuffel en veel kracht toegewenst.
Moet steeds aan Romy denken en gelukkig nu een enigsinds beetje positief bericht, kom op Romy je kan het!!!!!
Wat een verhaal zeg... Verschrikkelijk! Heel veel sterkte en Romy lieve meid, blijf vechten lieverd! Mijn kaarsje brandt voor jou!
Tranen rollen hier..... Mijn meisjes van dezelfde geboortejaren als die van jou..... onvoorstelbaar. Vecht Romy!!! Ik bid voor jullie!
Ze vecht weer! Geweldig teken! Ik kan niet anders dan denken aan jullie en jullie meisje en ik hoop met heel mijn hart dat ze snel weer grote sprongen vooruit gaat maken. Heel veel sterkte!
Ook hier rollen de tranen over mijn wangen, wat vreselijk. Blijf vechten lieve Romy, heel heel heel veel sterkte!
Hopelijk heeft het doorgezet dat het een heel klein beetje beter gaat met Romy....zoals ik gister hier op het forum las. Kom op kleintje!!